środa, 15 maja 2013

Dla całej 14

Ile mam dzieci? Hmm
mam ich całą czternastkę, 7 dziewczynek i 7 chłopców.
 A że za niedługo Dzień Dziecka to postanowiłam przygotować dla nich małe niespodzianki w kolorze różanym i wzorze pasiastym.
W najbliższym czasie czeka Nas jeszcze 5- dniowa wyprawa w Góry Świętokrzyskie i mam nadzieję, że będzie to uda wycieczka, że wszyscy będą grzeczni, szczęśliwi, radośni, że nikt nie będzie narzekał, marudził i że cisza nocna będzie na prawdę od 22.00 do 6.00
Hehe, pomarzyć można:)))










a w domku królują teraz goździki


i jeszcze kilka nowych inspiracji

a już całkiem na koniec,
zgadnijcie gdzie ostatnio wskoczył mój kiciuś
...
...
...
zawisł na karniuszu,
i tym wydarzeniem przebił swoje dotychczasowe pomysłu
z serii "Co by tu jeszcze zrobić"



- na szczęście są chwile kiedy bywa grzeczny -

Pozdrawiam
Agea

17 komentarzy:

  1. ekstra pomysł z pewnością się ucieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No było troszkę roboty z prezentami ale są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszeczkę było i wycinania i zszywania:)

      Usuń
  3. śliczne te różowe goździczki

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały projekt i idea!~:))) wyszło świetnie - gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wyszywana inspiracja. Kotek wygląda mega milusio :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł;)
    Będą na pewno zadowolone;)
    widać, że się napracowałaś;)
    Pozdrawiam bardzo słonecznie Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty dla dzieciaków...ale mi się tęskni za pracą...bardzo:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Teledysk fantastyczny....i zobaczyłam jeszcze drugi Agnieszki i Huberta...to w Częstochowie???Bo coś znajomo mi wygląda ale pewna nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  9. echhh... normalnie taka Pani to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś niesamowita, zawsze swoje dzieciaki obdarowujesz prezentami przy różnych okazjach! Udanej wycieczki :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...