poniedziałek, 13 maja 2013

4 metry miłości

Całe cztery metry miłości bo tyle metrów liczy wstęga z kokardą, która będzie użyta podczas sesji ślubnej Państwa młodych. Myślę, że to bardzo ciekawy pomysł.





Sama gdybym mogła cofnąć czas z chęcią wzięłabym udział w takiej fotograficznej zabawie.
Niestety mi się nie udało, dzień był tak szalony, może gdyby był inaczej zaplanowany albo gdybym miała też czas pozostać w rodzinnym mieście po weselu...w każdym razie sesji plenerowej u mnie brak.
Choć suknia ślubna wisi cały czas w szafie, trzymam ją z sentymentu, bo szafę mam na prawdę małą:)
Ale jest jedno zdjęcie, które cały czas mam przy sobie


i sama nie wiem dlaczego akurat to, ale bardzo je lubię:)))

Pozdrawiam
Agea



20 komentarzy:

  1. Dziękujemy ! :) A na sesję nigdy nie jest za późno ! Może nie w białej sukni (chociaż - czemu nie;))

    Piękne zdjęcie - zatrzymuje szczęśliwy moment - pewnie dlatego go tak lubisz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Magdo, mam nadzieję, że kokarda dobrze wypadnie w Waszej sesji, z niecierpliwością będę czekała na zdjęcia:)
      może też się skuszę na jakąś sesję, tylko muszę jeszcze troszkę kg zrzucić:)

      Usuń
    2. zawsze jakiś kg można zrzucić (my kobiety tak mamy ;)

      Usuń
  2. Super to zdjęcie masz , mnie się tez podoba :)
    a wstęga fajny pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia, ach i ta kokarda! boska jest:)
    idealna do zdjęć...
    przy okazji zapraszam na konkurs do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzia:)
      zaraz zajrzę do ciebie:)

      Usuń
  4. piękne to ślubne zdjęcie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna ta kokarda..jestem ciekwa tej sesji:) A Wasze zdjęcie..piękne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstęga z kokardą piękna:) Bardzo podoba mi się kolor, taki 'mój':)
    A zdjęcie bardzo urokliwe, radość aż z niego bije:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstęga mnie zauroczyła, ale cóż - nie każdy ma to szczęście, by miec taką nietypową, niebanalną sesję. A mimo tego to Twoje zdjęcie jest niesamowite, emanują z niego pozytywne emocje, jest po prostu radością samą w sobie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na sesję ze wstęgą. Zauroczona jestem zdjęciami ślubnymi. Czasami są wykonane w takich miejscach, że głowa mała. Ciekawe jaką ja sobie sesję zaplanuję??:)

    Zapraszam na candy: http://www.szafa-artystyczna.pl/urodzinowe-candy/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, jest tyle możliwości na piękne sesje:)

      Usuń
  9. świetny pomysł z tą kokardą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też b.lubie to zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...