wtorek, kwietnia 02, 2013

My life, part 1 i zainspiruj 9

To będzie mój pamiętnik wspomnień z dzieciństwa i młodości, 
moje przemyślenia, wybrane wyjątkowe zdjęcia, 
wycinki z gazet, stare bilety...
i wszystko co jeszcze uda mi się odnaleźć nie tylko w mojej głowie...









zaczynam

kilka inspiracji na dziś

  • czekoladowo-waniliowy piling do ust od Lili naturalna
  • kieszonkowa lista firm nie testujących na zwierzętach, dostępna do pobrania (lista co jakiś czas jest uaktualniania)
  • jak uszyć patchworkową kołderkę, tutorial
  • strona pełna inspiracji - DIY Crafts, Vintage Clip Art - Free Pretty Things For You
  • krótki filmik, gdyby wszędzie były takie schody jak tu
(* wcześniejsze inspiracje możecie podejrzeć tu*)

Myśl na dziś


 Pozdrawiam
Agea

19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Wygląda niesamowicie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja myślałam,że tu z nami będziesz się dzielić swoimi wspomnieniami...
    Piękny notes!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli, powoli Olu, wszystko w swoim czasie...

      Usuń
  3. bardzo ładny :) równiez szykuje sie do zrobienia takiego ale cos cięzko mi idzie kolejny miesiąc a zdjęcia wciąz nie wywołanae ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ze zdjęciami najtrudniej, trzymam kciuki

      Usuń
  4. Jestem ciekawa zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł :))) Czekam na więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny pomysł :) ja mojemu Jankowi chciałabym zacząć taki mini pamiętnik ale jakoś kurcze czasu i pomysłu brak :/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny pomysł!!
    pozdrawiam

    http://etat-mama-i-tata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, piękne wykonanie! to taka pamiątka, ludzka pamięć jest czasem zawodna, a to jest świetny pomysł, by ocalić coś od zapomnienia:) uwielbiam twoje zdjęcia!j'adore:)))))buźka Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pamiętnik! Ja mam problem, bo już wiele rzeczy nie pamiętam :( Super inspiracje DIY. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Aga:)poświateczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te zdjęcia i mi się takie marzą!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger