poniedziałek, 29 kwietnia 2013

3 x Albumy dla Rodziców

Dawno się nie odzywałam, ale nie myślcie, że ogarnęło mnie totalne lenistwo, co to to nie, pracowałam, wycinałam, zszywałam, wklejałam, wiązałam i wszystko to razy trzy.
Poproszono mnie o wykonanie albumów z podziękowaniami dla rodziców, podjęłam się choć przyznam, że lekko nie było. W każdym razie albumiki są już gotowe, zamawiającym się podoba a ja mogę odetchnąć z dużą ulgą.
Pokażę dziś tylko kilka ujęć, wszystkiego nie mogę zdradzić, gdyż zdjęcia są już wklejone. 
Papiery pochodzą z kolekcji Love Is In The Air  a okładki to Summer in the City
Kolory bajeczne, ciepłe, świetliste... 



















Teraz będę bywała już częściej, no może z małą przerwą na Zieloną Szkołę, ale o tym w następnych postach:)

pozdrawiam
Agea


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje albumy, są genialnie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne, gdyby się nie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuje sie pod komentarzami wyzej album piekny MUSI sie spodobac no i albumy twojego autorstwa sa naprawde niezwykłe, wiem bo mam twoj notesik a dla siostry zamawiałam pamietnik :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Album cudownie zróżnicowany!Uwielbiam takie szczególiki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ciepłe i pastelowe! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Wnętrze musi wyglądać cudnie w tych papierach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne albumy :) moja siostra za niedługo bierze ślub, może podsunę jej taki pomysł... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią - właśnie taki chciałabym zamówić moim rodzicom ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity, oryginalny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...