piątek, marca 29, 2013

Przed świętami

Jeszcze tylko na chwilkę, choć mam nadzieję, że i w święta uda mi się zajrzeć do wszystkich z Was...
Wczorajszy wolny dzień pozwolił mi uszyć dwa wytwory, torbę wiosenną dla przyjaciółki...no i właśnie, w założeniu miała sowa, ale nagle jak spojrzałam w jej oczy, zobaczyłam kurczaka...hehe, no już sama nie wiem, może to przez te święta, ale podświadomie słyszałam "jestem kurczakiem"....decyzję ostateczną pozostawię mojej chrześniaczce.
Zacznę od torby, zabierałam się za nią od dawna, wiedziałam, że ma większa bo fajnie by było, żeby można ją było brać na wojaże sklepowe (np.świąteczne zakupy)...i wyszła nawet sporawa, a czy się spodoba to się okaże za niedługo.




a później przyszła pora na sowę, albo na ... nawet kiciuś ma wątpliwości




i była też na chwila relaksu. Nadal rozczytuję się w "Smaku szczęścia" Agnieszki Maciąg, planuję już kilka nowych mikstur, ale muszę jeszcze zdobyć składniki...
książkę czyta się bardzo przyjemnie, już sama myśl o tych kąpielach, smacznych potrawach wewnętrznie mnie uspokaja




A może też polecacie jakąś dobrą książkę?

Nawiązując do wczorajszego dnia, udało mi się odwiedzić Teatr Narodowy i zobaczyć coś pięknego,
za każdym razem gdy tam jestem, gdy patrzę i słucham, i gdy widzę ile pomysłów i pracy włożono w przygotowanie takiego spektaklu to odczuwam radość, że mogłam to zobaczyć.


Pozdrawiam
Agea



19 komentarzy:

  1. Torba śliczna w pięknym kolorze bardzo wiosenna. Sówka też jest cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, wiosenne prace ;)

    Zapraszam do siebie na małe rozdanie:
    http://mikaartt.blogspot.com/2013/03/giveaway-na-otwarcie.html

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  3. super szyciowe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawna sowa! A torba - esencja wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sówka:) no i torba, rewelacja!p.s. jak robisz te chmurki z tekstem na zdjęciach??? ja gapa nie umiem...bu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzia, a chmurki to w "Photo Scape"

      Usuń
  6. Zdrowych i radosnych Świąt życzę!
    p.s. Torba przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu, również wesołych:)

      Usuń
  7. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja":)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że kiciusia wątpliwości dotyczą tylko tego jak ją upolować.
    Życzę Wam wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, myślę że masz rację:)
      również Wesołych:)

      Usuń
  9. Chciałabym złożyć Tobie
    serdeczne, słoneczne i gorące
    życzenia:
    niech to będzie dobry, owocny, rodzinny czas...

    Radosnych Świąt!
    :***
    A sowa jest wspaniale pastelowo sowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego na Święta :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger