niedziela, marca 10, 2013

Notes projektowy

Zamarzyłam sobie o notesie projektowym.
Często gdy coś robiłam (szyłam, scrapowałam) notowałam to na przeróżnych kartkach, a później gdzieś je chowałam, albo nie chowałam...i po jakimś czasie żałowałam, że nie mam tej kartki, bo właśnie w tym momencie akurat by się przydała.
Teraz już nie zgubię, mam, zrobiłam go dla siebie, jest uszyty i spięty...mogę sobie spokojnie rysować, wymierzać, przeliczać, zapisywać adresy sklepów, nazwy materiałów i papierów
...i jestem szczęśliwa.
hehe








na koniec mój ulubieniec i jego nowa miejscówka, czyli - im wyżej tym lepiej"


i jeszcze coś z dedykacją dla mojego ukochanego męża z okazji jego urodzin i dnia mężczyzny

troszkę mocne brzmienia:)


pozdrawiam
Agea

31 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł z tym doczepianiem i zapisywaniem:) Ślicznie wygląda ten notatnik. Sama mam zwykły zeszyt do rysowania projektów i planuję uszyć tylko okładkę na niego ale teraz wpadłam w szyciowy wir wielkanocny:)
    Zapraszam do siebie na moje pierwsze Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, na pewno odwiedzę:)

      Usuń
  2. genialny pomysł i wykonanie... znam ten problem z karteczkami, wiecznie się gubią i nigdy się nie znajdują, kiedy akurat są potrzebne :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  3. no super pomysł! Szewc bez butów chodzi! :)
    Śliczny jest ten notatnik!:)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :) zawieszka z maszyną do szycia rewelacyjna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękówa za Messhuge!
    Już się szykuję na ich koncert w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i niepowtarzalny !!! Coś w tym powiedzeniu o szewcu jest - ja też uwielbiam robić zapiśniki ale własnego nie posiadam. Znalazłam na to sposób i wykorzystuję kalendarze ( takie na zapiski)Szyję na nie okładki żeby były takie "moje":)A Twój notes jest niesamowity !
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w planach był od dawna ale trochę musiałam poczekać, ach ten czas:)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się materiałowe okładki! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł na notesik.Chyba muszę pomyśleć o czymś takim:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. doskonale Cię rozumiem, z tym że ja zbieram pomysły na róznych blogach i stronkach - notuję na karteczkach, a jak zasiadam do robienia nie mogę ich odnaleźć. też by mi się takie coś przydało. wiesz ja nie scrapuje i jakoś nie potrafię odnaleźć scraperek z mojej okolicy, żeby popodglądac warsztat lub się umówić na wspólne spotkanie i niewiele wiem. więc moje pytanie wyda Ci się pewnie śmieszne i dziwne: chciałam zapytac o te metalowe kułka którymi spięłaś kartki - jak to się nazywa? jak tego szukać, bo w empiku nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. metalowe kółka to np. pierścienie do łączenia albumów http://swiatpasji.pl/sklep/pl/p/pierscien-do-laczenia-albumow-scrapbook-32-mm/4288 lub metalowe kółka do albumów http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Metalowe-kolka-do-albumow-25-cm/3252
      w empiku ich chyba nie ma, przynajmniej ja na nie natrafiłam.

      Usuń
    2. dziękuję za pomoc!

      Usuń
  10. Cudnie wygląda. Już same okładki są inspiracją :) Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny! Od dawna planowałam zrobić sobie zeszyt na pomysły, a teraz mnie zmobilizowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze śliczna robota :)

    Zapraszam do udziału u mnie na blogu w urodzinowym candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy notes,super okładka!Wiem jaka to ulga mieć wreszcie wszystko pod ręką:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger