niedziela, 10 marca 2013

Manekin i zainspiruj 7

I znowu mamy śnieg.
 zmienność pogody może i mnie nie dziwi, ale chciałabym, żeby była już wiosna. 
Z tego wszystkiego się rozchorowałam i teraz zużywam już kolejne pudełko chusteczek.
Ale póki co jeszcze jakoś się trzymam i postanowiłam, że szkoda mi weekendu i że powinnam coś jednak zrobić.
Tydzień temu przywiozłam od maminki starego manekina, bo zamyśliłam sobie w głowie, że uszyję wymarzoną sukienkę. Z manekinem myślę, że będzie mi się łatwiej do tego zabrać.
Ale za nim zacznę działać w tej kwestii, to na razie mojego pomocnika zabieliłam i na nowo okryłam.




i nadal przywołuję wiosnę, tym razem niebieskie hiacynty i tulipan


 i kolejny raz zrobione owsiane ciasteczka


i jeszcze kilka nowych inspiracji



a w następnym poście pokażę mój projektowy zeszyt...zapraszam

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
Agea

18 komentarzy:

  1. przydałby mi się taki manekin do robienia właśnie różnych zdjęć
    zapraszam na candy do siebie
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2013/03/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm te ciasteczka wyglądaja apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wychodzi Tobie to przywoływanie wiosny. Życzę dużo zdrówka, już niebawem słońce pojawi się wraz z błękitem nieba i wszystkim nam wrócą chęci i energia do działania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, czekam z niecierpliwością:)

      Usuń
  4. Dużo zdrówka, a manekin już jak nowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj marzy mi sie taki manekin, oj marzy ...
    buźka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogach wiosna, tylko za oknem zima:-( Manekin boski!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie,
      ale przecież już marzec, więc już bardzo blisko...

      Usuń
  7. Też marze o manekinie :) jest superowy! A co do przywoływania wiosny, właśnie zakupiłam drugą partię hiacyntów ;) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz prześliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrowka i fajniasty manekin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! Jak fajnie trafić na takiego bloga! Jak miło i jak ładnie! I jakie zdjęcia! idę dalej oglądać:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...