niedziela, marca 24, 2013

Karteczki i zawieszki wielkanocne

Zbierałam się i zbierałam, już myślałam że nie podołam, a jednak zrobiłam - karteczki i zawieszki gotowe.
Weekend minął na wycinaniu i klejeniu, ale udało mi się również spotkać na kawkę i ciacho z przyjaciółką jeszcze z czasów studiów i nawet upiec z mężem chlebek. 
A teraz to już odliczam do świąt.
hmm...czy Wam marzec też tak szybko mija...
(dziś troszkę dużo zdjęć)





Poczyniłam ...













I pyszny chlebek, za przepis dziękuję Pani Dorotce (koleżance z męża pracy)


i moja śniadaniowa inspiracja z twarożkiem


i pochwalę się jeszcze na koniec, otrzymałam wyróżnienie od Kasi z Krainy deszczowców


Kasiu, bardzo dziękuję i postaram się sprostać wymaganiom w następnych postach:)

Pozdrawiam
Agea

31 komentarzy:

  1. zawieszki śliczne, po obejrzeniu tych zdjęc aż się tak miło zrobiło wiosennie, a chlebek taki to bym chętnie zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesliczne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam

      Usuń
  3. Zawieszki i karteczki...cudowne..ja nie wiem jak wyrobię z kartkami bo póki co ich brak...może znajomi mi wybaczą...ale osttanio nowy mieszkaniec wieczoarami strajkuje i nie mam kiedy się zabrac do pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowo i wiosennie u Ciebie:)Teraz to zima ucieknie na bank:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zawieszki:) i karteczka świetna!
    Hiacynty piękne! Strasznie podobają mi się te kwiaty, ale chyba u mnie znajdoą swoje miejsce dopiero w nowym domku...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne! Też robiłam swoje w weekend, może jak znajdę trochę czasu to zamieszczę trochę na szybko robione zdjęcia przed wysłaniem na blogu. Ale Twoje zdecydowanie ładniejsze ;)
    A chlebek... mmm... mogę prosić o wysłanie kawałek pocztą lub mailem? ;) Chyba sama niedługo zabiorę się za zrobienie chleba, ale to po świętach, bo na święta baba!

    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby była tylko taka możliwość, to przesłałabym mailem:) kto wie co wymyślą za kilka lat,
      chlebek polecam przepis dodałam tu http://agea-projekt-szczescie.blogspot.com/2013/03/chlebek.html

      Usuń
  7. prześliczne te zawieszki i jajeczkowe karteczki:))))
    bardzo mi się u Ciebie podoba! ach jakie ładne hiacynty, moje już przekwitły i chyba muszę w kolejne zainwestować:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kwiatki niestety mają to do siebie, że niestety przekwitają, u mnie to już kolejna dostawa...nie mogę przestać...chcę już wiosny

      Usuń
  8. Kartki i zawieszki są cudne :)
    Pozdrawiam serdecznie :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, nastrojowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z zachwytem oglądam Twoje zdjęcia i cuda, które pokazujesz:)) Niestety, nie mam talentu do karteczek, więc u mnie będą kupne:))
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne dekoracje :) , a chlebek pysznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są, bardzo w moich klimatach! Zapraszam do mnie, zrobiłam pierwszą kartę - kopertę, będzie mi miło jak ocenisz ... Buziolki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawieszki przecudne :))) Piękne zdjęcia !!! Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne dekoracje!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zawieszki :) my pieczemy bardzo podobny chleb - jest przepyszny! :)
    pozdrawiam!
    megshandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zawieszki - jakoś tak bardziej wiosennie z nimi, gdy za oknem aura ciągle zimowa:)
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Twoje zawieszki są cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za życzenia oraz cudna zawieszkę.
    Oczywiście zawisła w centralnym miejscu.
    Jesteś wyjątkowa:)Sprawiłaś mi ogromną radość:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger