wtorek, 5 lutego 2013

Stoliczku nakryj się i zainspiruj 3

W wolne dni odwiedziliśmy rodzinkę, a przy okazji wybrałam się z maminką na pobliski pchli targ. Myślę, że powoli staje się to już naszą tradycją, nie przez wszystkich akceptowaną ale jest silniejsze od nas. 
I nie jest Nas w stanie powstrzymać nawet temperatura, przedostatnim razem było -11C.
A teraz o tym jak udało się Nam polowanie, a udało się. 
Przyjechał po Nas Tatko i jak zobaczył to tylko pokręcił głową.
Ja przygarnęłam rozkładany stolik a mama wielką białą donicę i drewniane taczki. Wyobrażacie sobie jak musiałyśmy wyglądać dźwigając te skarby ...
Dziś stolik już zabielony





Jak je dziś zobaczyłam pod domkiem, 
stwierdziłam, że muszę mieć chociaż jedną sztukę
tulipan i hiacynt w wersji białej


a szafirki rosną...i cieszą okno


Urlop  miał mi pomóc w kontroli wagi i wiecie, nie udaje się, cały czas zapisuję i myślę i wiem, co robię źle,
ale co zrobić jak od cioci dostaje się ciasto i nie ma mowy o odmowie..



A teraz czas na inspiracje, które odnalazłam a które może i Wam się przydadzą


Pozdrawiam
Agea

30 komentarzy:

  1. Ślicznie stolik wygląda :)
    Ja chyba zaopatrze sie w taki ale już gotowy hihi :)
    Wszędzie wiosna :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten stolik, wcale się nie dziwię, że kupiłaś!ja też bym nie odpuściła:)no i dzięki za inspirację!to świetny pomysł!p.s.zdjęcia znowu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te inspiracje... dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie poluje na taki stolik.Zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ci zazdroszczę tego stolika :)
    Mnie również zawsze serce boli jak widzę cierpiące zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik super! Uwielbiam malowanka ;) U mnie jest stołeczek z Ikei, może już widziałaś. A szafirki, u mnie też tak wybombiły w górę, że chyba za chwilę opadną, bo przecież są takie delikatne. Dzięki za kolejne inspiracje, mnie najbardziej spodobała się 'moj shabby diy' rzecz jasna ;) Pozdrawiam milutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. W planach mam bielenie mebli i pokoju i tak myślałam że mi się to wszystko zleję ale widzę że wszystko ładnie się komponuje u Ciebie więc i u mnie będzie ok:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stolik przepiękny, takiego właśnie szukam. I dziękuję za umieszczenie linków, są na prawdę pomocne. Zapraszam na mojego dopiero rozpoczętego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczyma wyobraźni widzę Was, a także i inne osoby(w tym i siebie), które po dokonaniu zakupu, z drżacym sercem i niecierpliwoscia w dłoniach, dzierżąc w nich niezbędne akcesoria, przmalowują, przecierają i co tam jeszcze, by postawić w wiadomym miejscu, usiąść i podziwiać, a nawet dać podziwiać innym...
    Wszyscy znamy to uczucie...
    Coż dodac na koniec- dokonałyście UDANEGO zakupu!
    Pozdrawiam cieplutko, witając Cię serdecznie w Lnianym Zaułku:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Stolik bombowy :) Też przydałby mi się taki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim marzeniem jest pchli targ! Niestety w okolicy trójmiasta nie istnieje coś takiego... albo o tym nie wiem :( Mamy co prawda jarmark dominikański, ale na obecną chwilę służy on jako miejsce zarobku - ceny przedmiotów małowartościowych są kosmiczne....

    dziękuję za inspiracje, stolik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! Też żałuję, że w Trójmieście nie ma takich miejsc.
      Ewa

      Usuń
  12. Super stolik, zawsze lubiłam dodatki w tym stylu :) Niestety ja nie miałam okazji, aby wybrać się kiedykolwiek na pchli targ, ale podejrzewam, że gdybym już tam była, to nie umiałabym się zdecydować, co ze sobą zabrać - pewnie chciałabym przygarnąć połowę rzeczy! :)) Co do ciasta - mam dokładnie to samo! Jak tu nie jeść, skoro to takie dobre? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I to jest przykład jak można pokazać a nie przywoływać na siłę odrobiny wiosny zimą...Delikatne połączenie bieli i zieleni - przepięknie!

    Pozdrawiam cieplutko z zimnej Norwegii
    Munia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pchli targ - miejsce pełne skarbów:))) Pięknie u Ciebie, oj czuć już wiosnę:))) Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj przydałby mi się taki stoliczek przy łóżku :) ja niestety na pchlim targu nigdy nie potrafię nic wygrzebać, chyba nie potrafię za uwarzyć w tamtych rzeczach potencjału :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ojeju rzeczywiście polowanie na 6! :)))
    ten stoliczek jest cudowny i jak go ładnie białą farbą potraktowałaś:) zrobiłabym dokładnie to samo:)))) śliczne szafirki i w ogóle wiosnę widać u Ciebie...
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stoliczek:-)) i piękne zdjęcia:-) Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne łupy ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  19. stolik jest piękny.... uwielbiam grzebać w starociach, chociaż mój mąż wciąż powtarza , że już patrzeć na to nie może:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wkomponowawszy stolik w swoje wnętrze.
    Pięknie go ustroiłaś wiosną.
    Wspaniała zdobycz, aż Ci zazdroszczę.
    Ciesz się życiem a nie jakimiś dodatkowymi kg.
    Pozdrawiam i zapraszam Cię do mnie.
    M

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny stolik:) Chętnie też bym taki przygarnęła do siebie;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście łowy się udały! Bardzo ładna aranżacja.
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba Twój blog! Taki bielusieńki, tak jak lubię :) Ale jeden szczegół rozwalił mnie całkowicie - zdębiałam czytając: "Jak zrobić MINETKI makowe" 8:)
    Dziękuję za wprowadzenie mnie w dobry humor! :)
    pozdrowienia!
    Asia z kredensmarianny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...