sobota, 23 lutego 2013

Różano, lawendowo, kokosowo i zainspiruj 6

Nie wiem jak Wy, ale Ja nie mogę doczekać się już wiosny. Chcę już ciepło...
Lubię biel i śnieg, ale jak dla mnie już wystarczy, trochę zieleni teraz poproszę...
W każdym razie, ile trzeba będzie to poczekam, oby jednak w miarę szybko przyszła.
Dłuższe dni na pewno sprawią, że będę miała większą ochotę na prace robótkowe i obiecałam sobie, że zacznę też biegać i chciałabym już zacząć. Chcę, chcę...i mam nadzieję, że chęci mi nie miną.
A dziś pokażę notesik kwiecisto-różany, który zrobiłam dla swojej przyjaciółki.







a dla siebie i dla ciała zrobiłam Pelling kokosowy-lawendowy według przepisu Womanadvice


Znalazłam też kilka nowych inspiracji


Pozdrawiam
Agea

11 komentarzy:

  1. śliczny notesik:))ja też chcę wiosny:)miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes jest niesamowicie piękny! Romantyczny i wspaniale dopracowany. Cudo, zazdroszczę przyjaciółce :) ps. Uwielbiam Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione klimaty w Twoim wykonaniu! Jak zawsze rewelacja :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, ja także nie mogę doczekać się wiosny. Przez tą stale powracającą zimę, aż grypa mnie złapała ;(

    Notesik jest piękny - mogę tylko pozazdrościć Twojej przyjaciółce !!!

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie i cudownie.
    Jaki piiiliiing ekstra. Musi pachnieć przepięknie !!!! :):):)
    Dzieło również cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski album !!! 200% kobiecości :) Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesik cudowny ! dbałość o detale widać na każdym kroku; no i te śliczne papiery.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes przepiękny!!! Hmm zastanawiam się jak robisz te przeszycia ... po prostu przeszywasz na maszynie przed przyklejeniem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Notes piękny a bieganie odradzam już lepsze patyki nie obciążają stawów:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...