niedziela, 10 lutego 2013

Przedpokojowe zmiany, niespodzianka i zainspiruj 5

 W pokoju króluje ostatnio biel i róż, a w przedpokoju na chwilę zawitała czerwień.
Wcześniej uszyta pasiasta girlanda zawisła jednak w przedpokoju.
Myślałam, myślałam i wymyśliłam, że dosyć dawno nic tam nie zmieniałam, więc może teraz nadszedł ten czas. Troszkę powycinałam, poobszywałam i jest coś nowego.
Nie wiem juz sama dlaczego tak często potrzebuję zmian, ale jest mi z tym lepiej.
Pamiętam jak byłam mała i jak tylko tata na chwilę wyjeżdżał na zawody sportowe, nam (mama, siostra i ja) przychodziły różne dziwne pomysły, czasami kończyło się to tylko przesunięciu mebla, czasami mebli, a czasami nawet na ich pomalowaniu. 
Tata przyjeżdżał ze swoją niespodzianką a my miałyśmy i dla niego. Hehe. Nie miał z nami lekko...



 

A teraz o tym, co miłego spotkało mnie w tym tygodniu.
Otrzymałam w piątek przesyłkę od Dobrosławy z bloga Papierkowa strona Dobrosławy
- zostałam 100 obserwatorem jej bloga - zapraszam w odwiedziny:)
Pochwalę się, bo jak otworzyłam paczuszkę skakałam z radości jak małe dziecko..
dostałam dużo kolorowych papierów, również tych ręcznie malowanych


kuleczki, koronki, sznureczek, różyczkę




Bardzo, ale to bardzo się ucieszyłam bo planuję zrobić sobie nowy Notes w formie SMASHa i zobaczymy co mi z tego wyjdzie, ale na pewno wykorzystam to co dostałam.
Bardzo dziękuję Dobrosławy, sprawiłam mi ogromną niespodziankę:)

A teraz czas na nowe inspiracje



Pozdrawiam
Agea




19 komentarzy:

  1. śliczności dostałaś :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajrzałam tu z czystej ciekawości i ... jest cudnie. Zostaję :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i cały czas zapraszam:)

      Usuń
  3. Jakie piękności dostałaś, wspaniały prezent! A i inspiracje się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak mam,potrzebuje ciągłych zmian:)W zeszłym roku malowałam pokój na błękit a w tym myślę o beżu:)a moja druga połowa patrzy na mnie jak na wariatkę:)
    Czekamy na nowe wytwory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, mój mąż chyba powoli się przyzwyczaja do ciągłym zmian, choć z malowaniem ścian to na ten czas ustępuję:), po zieleniach, żółciach, błękitach i fioletach aktualnie jest biel i piaszczysta plaża - czyli na ten czas mogę szaleć z wszelakimi kolorowymi dodatkami:)

      Usuń
  5. Bardzo ładne dekoracje, proste i wyjątkowo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna taka niespodziankowa nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty super, ciekawa jestem Twoich prac. Agea , gdyby brakowało Ci inspiracji to śmiało możesz wykorzystać i polecić blogowiczkom moje DIY, to co uzyskałam z koszuli i jeansowe bransoletki. Będzie m i bardzo miło. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super wygrana!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy potworzyłaś, najbardziej podobają mi się te serduszka na kartkach z książki, efekt bardzo fajny. Gratuluję wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Zapraszam na bombonierkową zabawę. Pozdrawiam serdecznie :)
    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem te ciągłe zmiany, też lubię poprzestawiać, zmienić co jakiś czas... Choć obserwując Twojego bloga widzę, że u Ciebie ma to jeszcze większy wymiar :) Gratuluję prezentów, oby notes powstał jak najszybciej!
    Ah, i dziękuję za wspomnienie o moim ocieplaczu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...