środa, 6 lutego 2013

Porządki toaletowe...

Stwierdziłam, że tym razem zrobię coś na rzecz swojej łazienki. W zeszłym roku uszyłam wdzianko do koszyka wiklinowego, ale mój szalony kot tak sobie je upodobał, że łącznie z koszykiem ostrzył pazurki. Nie wyglądało to najlepiej więc pomyślałam, że uszyję tym razem coś co zakryje to co kiciuś nabroił. 
Jak już tak materiał poszedł w ruch to miałam jeszcze jeden pomysł na koszyk z rączkami, a później pomyślałam o kieszonkach do wiszących półek. 
I w ten sposób łazienka przeszła malutką przemianę.





 


A na koniec mój szaleniec


tak myślę, że gdybym obejrzałam ten filmik wcześniej to M.A. zostałby nazwany Simonem



Pozdrawiam
Agea

29 komentarzy:

  1. jednym słowem zaszalałaś, podobaja mi się te pasiaki :)
    aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie materiały :)) Ślicznie je uszyłaś :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jakie cudne te kosze!:)))
    no i kociak jaki słodki!:D ucałuj go ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczki :)
    A kicius słodziak, ja swoją kicie zostawiłam w polsce, nie dogadałaby się z tymi niemieckimi kotkami ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny szaleniec i kosze cudne :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natrafiłam na twojego bloga wczoraj przypadkiem i staje się twoją wierną czytelniczką. Dla mnie rewelacja te koszyki. Też mam gdzieś ten materiał w paski granatowe. Może synkowi uszyję kosze na zabawki. Zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne,a ten z niebieskimi paskami spodobał mi się najbardziej:)kolejna zdolna kobieta:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te koszyki!ciekawa jestem, skąd bierzesz takie piękne materiały???tak jak te na piórniczek:)czy to na all???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pasiaste materiały z Ikei, a piórniczkowy znalazłam na allegro w 'świecie tildy'

      Usuń
  9. Dziękuję kociemu łobuziakowi,że dzięki niemu powstały śliczne dodatki do łazienki i fajny tutek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda i dzięki takim drobiazgom łazienka zyskała nowy wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od razu lepiej się poczułam jak troszkę i tam zmieniłam:)

      Usuń
  11. to jest przepiękne.
    ahh jakbym chciała być choć w połowie tak zdolna jak Ty!

    Cudowne...
    zapraszam do mnie : lepetitka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne koszyczki, dzięki za tutorial!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te koszyki! Zapachniało wiosną :)
    Pozdrawiam i udanego weekendu!
    Asia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...