niedziela, 3 lutego 2013

Piórnik i zainspiruj II

Staram się w ferie nie myśleć o pracy, ale nagle przypomniało mi się, że miałam uszyć sobie piórnik, który pasowałby do wcześniej uszytej okładki na kalendarz i teczki.
Zostało jeszcze trochę materiału więc zabrałam się do szycia i wyszło coś takiego...




wystarczyło jeszcze na małą zakładkę do książki

Trochę się nawet z tego ucieszyłam, bo teraz będę miała komplecik.


A teraz garstka inspiracji, może i Wam się coś spodoba:)
 Pozdrawiam
Agea 

a we wcześniejszym poście pisałam o 

19 komentarzy:

  1. nigdy bym nie wpadła na pomysł by uszyć zakładkę do książki, jest extra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedna z tych bardzo prostych rzeczy, które bardzo cieszą:)

      Usuń
  2. piekne zdjecia JAK ZAWSZE i wspanialy piornik oraz zakladka do tego ekstra material

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka z materiału. Popatrz takie proste, że ja na to wcześniej nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny komplecik, niecierpliwie czekam na tutorial, czy można by to ręcznie uszyć ? bo nie dysponuję maszyną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że można ręcznie, choć na pewno zajmie to więcej czasu i nie wiem też jak sprawdzi się w użytkowaniu,, ale chyba warto spróbować:)

      Usuń
  5. swietne tutoriale :)
    chętnie obejrzę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze cudowności prezentujesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny piórnik!!! poproszę tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piórnik rewelacja:) zakładka świetna! i te indsiracje... SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne przybory, materiał słodziutki ;) Z poradników najbardziej przypadły mi do gustu własne metki odzieżowe ;) BuziakI!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny piórniczek;-) miałaś piękny materiał i dziękuje za podanie bardzo przydatnych blogów ;-) z dwóch na pewno skorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. super piórnik :) jak zawsze śliczne materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj cudownie u Ciebie:))) Materiał i to co z niego powstało jest urocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. ale przepiękne !!! wszystko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...