niedziela, lutego 24, 2013

Dla dziewczynki

Kolejny weekend który szybciutko minął, spędziłam go bardzo pracowicie.
Ale cieszę się, bo taka praca mnie relaksuje i czuję się z tym dobrze. Można by powiedzieć dwa w jednym: przyjemne z pożytecznym:)
 Dziś podzielę się jednym z wytworów - będzie dziecięco i dziewczęco.
Uszyłam zestaw dla małej kobietki, biel i pastelowa różowa krateczka.










A w domku nadal przywołuję wiosnę, tym razem w roli głównej występują hiacynty


 rozkoszuję się ostatnio herbatką z żurawiną


i odpoczywam z książką

Pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny
Agea


16 komentarzy:

  1. Wspaniały zestaw :))) A może jakiś tutek z robienia troczków? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię oglądać Twoje prace,są takie szczegółowe i ładnie dopracowane.Bardzo starannie wszystko robisz;-)I co najważniejsze ubóstwiam Twój dopracowany w każdym detalu domek.Normalnie taki jak z moich marzeń o własnym kącie .Włożyłaś w aranżację wszystkiego tyle serca i to widać ;-)
    Wszystko mi się podoba ;-)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo piękny zestaw :)))

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, dziewczęce i pełne radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm herbatka żurawiona...:)Ale cudne zdjęcia az ciepło się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodko! piękne aranżacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie śliczności :) Kurka i serduszko też cudowne :) Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie po wyróżnienie jesli lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów.
    Zapraszam także na moje Urodzinowe Candy na: www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ u Ciebie wiosennie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Różowe śliczności :) Faktycznie - chyba sama zaraz sięgnę po książkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger