czwartek, stycznia 03, 2013

Zabieliło się u mnie...znowu

Od dawna marzyły mi się białe mebelki. Tak rozmyślałam, rozmyślałam i powoli czegoś poszukiwałam, nie zdradzając co zamierzam. Pewno dnia znalazłam i się zakochałam, stwierdziłam, że muszę ją mieć i choć na początku była lekko zniszczona to jednak po zabieleniu zakochałam się w niej jeszcze bardziej.


I tak się zaczęło...
Na dzień przed Wigilią wybrałyśmy się z maminką na pchli targ.
Zimno było przeokrutnie, stąpając z nogi na nogę szybciutko stwierdziłam, że przydałby mi się taki wielki kosz na różności.
Ten, który znalazłyśmy był pełen trocin więc poprosiłyśmy Pana aby nam je wyjął. I nagle okazało się, że w środku było stare wino....które niestety Pan sobie wziął...chyba to nie było do końca w porządku, ale niech mu będzie na zdrowie.
Ja zyskałam wielki kosz, który również zabieliłam i cieszy mnie bardzo.


No a później, później... znalazlam jeszcze komodę staruszkę, zwaną również pomocnikiem secesyjnym, już oczyszczoną i gotową na zabielenie i też ją przygarnęłam, nie mogłam się oprzeć:)


I teraz pewnie powiecie, że zwariowałam, ale na prawdę sprawiło mi to radość, choć to tylko meble:)


Nie wiem jak u Was, ale u mnie jeszcze jest świątecznie, choineczka na razie się trzyma a i pierniczki są do schrupania.
Serducho choinko-piernikowe dostałam od przyjaciółki:)


a mikołajkową bombeczkę od dzieciaków z mojej klasy



Pozdrawiam
Agea

47 komentarzy:

  1. Mnie samo oglądanie cieszy, więc jak musi cieszyć ich posiadanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko meble? Moja droga to cuda. Piękne przedmioty. Też bym się z takich cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie teraz :))) uwielbiam taki klimat :)
    pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonale rozumiem ja wczoraj zamówiłam witrynę do kuchni w ukochanym sklepie ze starociami za całe 150 złotych teraz tylko kierowce bo to wielkie jest i do szwarga stolarza sie pouśmiechać musze bo troche uszkodzona jest ale ma potencjał :) za niedługo bede sie chwalić u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak stare witrynki są piękne, a gdy jeszcze nada się im drugie życie to jakoś tak miło robi się na duszy:)

      Usuń
  5. Ale masz szczęście ;)
    Śliczne mebelki :)
    Podoba mi sie również półeczka ze zdjęcia z jemiołą :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. półeczka z przegródkami to również zdobycz, ale już rok temu ja wypatrzyłam http://www.agea-happiness.blogspot.com/2012/01/nadmorska-poeczka-czyli-druga-odsona.html

      Usuń
  6. Piękna witrynka.
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również szczęśliwości w nowym Roku:)

      Usuń
  7. Prześliczna witrynka i pomocnik! Samych dobrych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Ja ostatnio też zakochałam się w białych mebelkach, mam 2 komody do zabielenia, ale niestety nie wiem jak się do tego zabrać :(
    Byłabym wdzięczna za jakąś dobrą radę :) angie@by-angie.eu

    A Twoje mebelki są fantastyczne!!! Lubię tutaj zaglądać, bo przede wszystkim uwielbiam Twoje fotki, mają taki fajny, charakterystyczny dla Ciebie klimat :)
    Pozdrawiam jesiennie w styczniu i życzę wielu pomysłów na Nowy Rok i kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa,
      zaraz napiszę:)
      u mnie też bardzo jesiennie...

      Usuń
    2. Piękne dzięki za tak błyskawiczną odpowiedź :)

      Usuń
  9. Komoda naprawdę zniewalająca i idealnie prezentuje się w Twoim salonie, a kosz ...sama chciałabym mieć taki. Gratuluję zakupów Gosia z homefocussapraszam na rewizytę Aga ...pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Niby nic a cieszy...Super wyglądają te mebelki...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie sie wszystko prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak pięknie :) co nic nie powiedziałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, bo nie wiedziałam czy mi się uda:)

      Usuń
  13. Całkowicie rozumiem! Wspaniałe znaleziska, a komoda prezentuje się pięknie i stylowo...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Biale mebelki są cudowne:))Ślicznie u Ciebie, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie są TYLKO meble! Są po prostu bajeczne! Marzę o takiej komódce. W ikei jest podobna, w bananowym kolorze. Ale moje mebelki też mi się nadal podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ;) Tylko pozazdrościć ;)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Mika

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne mebelki :)))
    i ta mala komódka z serduchami super !
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą z serduchami dostałam na święta:))) chyba już wszyscy wiedzą, że z białym kolorem zawsze trafią...

      Usuń
  18. Agea te Twoje mebelki są śliczniutkie! :) świetny pomysł z ich pomalowaniem, nie ukrywam, że zrobiłabym dokładnie tak samo:) niby starutkie, a wyglądają jak nowe:))) bardzo mi się u Ciebie podoba! i masz do tego rękę, chyba powinnaś zająć się tym zawodowo hehe:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Scraperko, a co do ręki...to mam, po malowaniu zawsze białe...i walczę do wieczora żeby zmyć, bo w szkole miałabym tysiąc pytań od uczniów...ich ciekawość, wymyślne pytania --- czasami mnie zadziwiają:)))

      Usuń
  19. Meble wygladaja pieknie. Bardzo mi sie wystroj pokoju podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale u Ciebie pięknie! mam nadzieję, że w tym roku będę urządzać swój domek i powiem Ci, że w 100% rozumiem Twoją radość:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne te łupy! pobielona komoda wygląda rewelacyjnie. Fajnie sobie takie prezenty sprawić przed Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne skarby!!! pozdrawiam :O)

    OdpowiedzUsuń
  23. dobrze, że jeszcze moja ukochana Żonka nie wybieliła moich ubrań
    dodam, że większość moich ciuchów jest czarna!

    OdpowiedzUsuń
  24. mebelek przepiękny - biel uwielbiam

    pozdrawiam ciepło i pozwól że zostanę u Ciebie na dłużej

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie to wszystko wygląda, biel ma coś takiego w sobie, że po pierwsze rzeczy nawet z różnej bajki potrafi ujednolicić pod względem stylu, a po drugie - że jak już zaczniesz bielić, to wchodzi to w krew :) Wspaniale przerobiłaś te meble!
    P.S. Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ...a to wszystko stworzyło niesamowity nastrój! :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie to wygląda tez marzę o takim wystroju tyle że musiałabym teraz wymieniać wszystkie meble:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger