niedziela, 27 stycznia 2013

Wyniki Candy

Witajcie, wiem, że wiele z Was czeka na wyniki zabawy, którą ogłosiłam na początku roku.
Chwilkę się wstrzymywałam, ponieważ chciałam przygotować dla Was jeszcze jedną małą niespodziankę i wybrać dwie osoby, do których prześlę niespodzianki.
Tadammm,

Pierwszy obiecany notes 



powędruje do 
Deszczowej Mii 

a drugi bardziej w stylu romantycznym




powędruje do
Ani Stor

 Gratuluję!!!
Jeśli chciałybyście je nadal otrzymać to proszę o Wasze adresiki na adres
agea.happiness@gmail.com

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i zapraszam na moje kolejne wiosenne Candy,
które ogłoszę już wkrótce:)

Pozdrawiam
Agea

23 komentarze:

  1. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Może następnym razem uda mi się zgarnąć takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i dziękuję za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Gartulacje dla Dziewczyn , dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jeden piękniejszy. Gratulacje. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczęściar!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agea,
    dziękuję :)
    Ta cudowność dla mnie - aż nie umiem uwierzyć!
    pięknie się dla mnie zaczęła niedziela :*
    Gratuluję również Ani Stor :)
    Już piszę e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za miłą zabawę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i czekam na kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wygranych i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję serdecznie notesiki piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę i gratuluję Dziewczynom! Pozdrawiam myloveshabby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i Gratuluję Zwyciężczyniom :)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. o ja dziękuję aż szok ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...