czwartek, stycznia 31, 2013

Pani królikowa i segregator

Dziś post dziecięcy, w najbliższych dniach spotkam się z moja chrześniaczką, więc trzeba by tu coś dla niej przygotować. Pomyślałam o królisi, tym razem trochę większej po mierzącej 57 cm. 
Stylizacja marynistyczna bo Julka mieszka prawie nad morzem. 
Dodatkowo przyszedł mi do głowy pomysł z segregatorem w którym będzie mogła sobie chować swoje rysunki albo inne rzeczy, które będzie chciała zachować.
I tak komplecik gotowy. 
Zatem Julka przygotuj książeczki do czytania, bo ciocia nadjeżdża...






Pozdrawiam
Agea


a we wcześniejszym poście pisałam o

29 komentarzy:

  1. Widać, że królik ma spore ramiona, będzie się można w nie wtulić. Segregator do kompletu świetny. Widzę, że kotkowi też się prezent spodobał. Dobra ciocia z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, nad proporcjami będę musiała jeszcze popracować:)

      Usuń
    2. Ale to nie jest w żadnym wypadku wada- to taki mały ochroniarz. Bardzo mi się podoba.

      Usuń
    3. zgadzam sie z manita :D toz to wielki marynarz co to krzepy ma za dwóch ;) superasne

      Usuń
  2. Jak ja zazdroszczę kobietkom, które tak ładnie szyją .....wrrrr...wrrr. uczę się uczę i nie wychodzi, chyba nie mam do tego talentu. Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. no prezent bombowy:)Julka na pewno się ucieszy!!!takie prezenty cieszą najbardziej!i zostają na pamiątkę!!!pięknie szyjesz rzeczywiście, ale mnie zachwyciła jeszcze ta poducha w tle, taka robiona na drutach?to też Twoje dzieło???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można by powiedzieć, że poducha jest zrecyklingowana tzn. uszyta ze swetra:)))

      Usuń
  4. Piękny prezent przygotowałaś dla swojej chrześniaczki:)))Królisia milutka i bardzo ładnie jej w paseczkach:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent cudny, mała dama na pewno będzie zachwycona :O)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny,duży, jest się do kogo przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie pozowane z koteczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale on jest przytulaśny!:) no nie mogę i jeszcze te jego kolorki:))) super:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. super komplecik :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki grubasek, idealny do przytulania :)
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Królikowa jest .... po prostu ...po prostuuu ( aż mi słów zabrakło ) ....zniewalająca i te kobiece kształty :) SUPER !!! Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna królisia :) Segregator też na pewno się przyda. Fajnie mieć taką zdolną Ciocię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna Pani Królik no i przepięknie ubrana:) Przede mną do zrobienia kilka królików dla chrześniaka, chrześnicy i pozostałych dzieci w rodzinie więc będę się Twojej króliczycy przyglądać jak będę szyła swoje króliki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Królikowa jest boska!!!
    Świetnie oprawiony segregator :))
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger