czwartek, stycznia 17, 2013

Nasz mały album miłosny

Jakiś czas temu zakupiłam w SH nieużywany albumik. W środku kilkanaście czarnych kart gotowych do zapełnienia. Jedyne co to okładka nie za bardzo mi odpowiadała, ale cena była kusząca, więc skorzystałam.
W ruch poszły nożyczki, papiery, trzeba było odkręcić 2 śrubki mocujące a później jeszcze przewiercić nowe otwory, tak, tak, okładka była wyjątkowo grubiutka.
Na początku nie miałam pomysłu co mogłoby się w nim znaleźć, ale później pomyślałam, że może fajnie by było mieć taki mały albumik..taki tylko nasz, z kilkoma wybranymi zdjęciami.







Myśl na dziś:


Muzycznie w duszy gra mi Nat King Cole:


Pozdrawiam
Agea

15 komentarzy:

  1. Fajny pomysł:)U mnie zdjęcia w ilościach hurtowych więc pewnie z 10 takich bym potrzebowała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, u mnie też jest ich sporo, ale w tym będą tylko te nasze jedyne, wybrane:)

      Usuń
  2. Pięknie ozdobiony. Będzie cudowną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna robota! super wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny albumik i swietna piosenka :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i wykonanie. Album otrzymał nowe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och już dawno mam w planie taki album, zeszyt już mam jednak wciaż brak czasu na wypełnienie go ale już obiecałam sobie ze na piątą rocznicę się postaram i umieszcze tam nasze wspólne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Album miłosny - fajnie:D Miłość trzeba pielęgnować a każdy pomysł jest dobry :))) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. album wygląda super!! pozdrawiam :O)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger