czwartek, stycznia 31, 2013

Koci album - M.A. w roli głównej

W ramach porządkowania wspomnień, postanowiłam ostatnio wywołać zdjęcia dotychczas zrobione a niewywołane. Wśród nich było też sporo tych kocich. Nie da się go pominąć. No bo jak, Marc Anthony jest z nami, już od grudnia 2010, więc sporo zdjęć mi się uzbierało. Około roku temu zaczęłam nawet powoli przygotowywać album ale w środku znalazły się tylko trzy fotografie. Teraz uzbierało się sporo, więc korzystając z ferii postanowiłam go uzupełnić. Oprócz twardych kart albumowych jest też kilkanaście cienkich, dzięki temu zyskałam większą przestrzeń i dorobiłam jeszcze kilka czystych na te, które dopiero powstaną.
Czy ja mam bzika na puncie swojego kota? hmm (chyba tak)

















Dlaczego Marc Anthony?

Feed the kitty - Video Dailymotion

Myśl na dziś


Pozdrawiam
Agea

10 komentarzy:

  1. Uroczy i piękny , każda włascicielka kota była by zachwycona , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże nie mieć kota na punkcie takiego pięknego kota?? :)
    Fajny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, o tak, ale prawda jest taka, że jak nie je, albo nie śpi to rozrabia:)))

      Usuń
  3. świetny , musze kiedyś spróbować zrobic taki album ;)
    a jak nazywa sie czcionka z 4 zdjęcia od dołu ?
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Avreo, a czcionka to Galeforce BTN

      Usuń
  4. Piękny ;) a kociak cudowny ! ;)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger