sobota, 12 stycznia 2013

Każdy człowiek jest wyspą

Hurra, w końcu się zabieliło. Tym razem nie w domku ale za oknem, z czego również bardzo się cieszę. 
Do ferii pozostały jeszcze całe dwa tygodnie, czekam na nie bardzo, bardzo. Choć przede mną rady, zebrania, bal...uff. 
No nic, trzeba to jakoś przeżyć, perspektywa kilku dni odpoczynku, złapania oddechu jest piękna - więc grzecznie czekam.
Korzystając z weekendów, zrobiłam pamiątkowy albumik dla naszej babci. We wrześniu rodzinka przygotowała małą niespodziankę, było wesoło, tortowo, balonowo i pojawiło się nawet wystrzałowe confetti. Na pamiątkę tych chwil przygotowałam skromny album.







Mam nadzieję, że babcia się ucieszy:)

Myśl na dziś:


Muzycznie:
Anna Jantar "Żeby szczęśliwym być"


Pozdrawiam
Agea

14 komentarzy:

  1. Uroczy, piękna paleta kolorów..

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie także biało nareszcie:)
    Prezent piękny,zdrówka dla babci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, dopracowany ... podziwiam ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Album wygląda przesłodko i zachęca, żeby wziąć go do ręki.Babci na pewno się spodobał. Moja w grudniu skończyła 100 lat! Też było wesoło (w prezencie zażyczyła sobie garsonkę:).
    Annę Jantar i Irenę Jarocką uwielbiam. Mam album z ich zdjęciami, który założyłam wiele, wiele lat temu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...