niedziela, stycznia 13, 2013

Jestem tym, co jem...

To jedno z moich noworocznych postanowień. Fajnie by było zrzucić choć troszkę kilogramów. 
Oj nie jest łatwo, tyle dobrych rzeczy wokoło kusi...
Pomyślałam, że może będzie mi łatwiej jeśli będę prowadziła spowiednik żywieniowy, wtedy rozważniej podejdę do tego co jem i czy na pewno powinnam to coś akurat zjeść...w końcu później komuś ten notes przyjdzie mi pokazać, a i może z niego wytłumaczyć. Choć pewnie tłumaczyć powinnam się sobie sama.
W każdym razie spróbuję... dzień za dniem, miesiąc po miesiącu...






Wiem, wiem ale dziś nie potrafiłam odmówić sobie herbatki i świątecznych pierniczków. Ale nie zjadłam ich wszystkich i to jest na plus...


kiciuś jak zawsze zrelaksowany, wyleguje się gdzie się da...


Myśl na dziś:

Pomysł na śniadanie:



Polecam wszystkie filmiki dostępne w

Kin Community


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
albumie dla babci

23 komentarze:

  1. Kurcze, te koty to się mają dobrze... Jak patrzę czasem na mojego to na maksa mu zazdroszczę :D Leży, śpi, je, pobiega - czego chcieć więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do odżywiania - ja pół roku temu postanowiłam, że biorę się naprawdę za siebie no i udało się :P I wiadomo, jest tyyyyle smakowitych rzeczy <3 które często sama przyrządzałam dla bliskich... Ale powiedziałam sobie, że jak schudną to będe miała wiele okazji, żeby to zjeść :) No i faktycznie - w święta spróbowałam wszystkiego, teraz znowu odstawiłam i dalej tak mówię, że niedługo będę mogła zjeść to, czego mi się zachce - i już łatwiej mi w to uwierzyć :D

      Usuń
    2. oj tak, kociaki są mistrzami leniuchowania:)
      to dobrze, że się udało, dotychczas próbowałam i średnio mi to wychodziło, może jak będę musiała to spisać to chwilę się zastanowię czy powinnam. Fajnie by było gdyby się udało, no i na pewno było by mi lżej:)
      dobrze, że idzie wiosna....

      Usuń
    3. Dobrze, bo zimą ciągle chce się jeść! :P

      Usuń
  2. Gratuluję tak mocnego postanowienia:) i trzymam kciuki za jego realizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, będę się starała:)

      Usuń
  3. Ależ masz pięknego tygryska - maincoon, syberyjczyk?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny pomysł. Zareklamuję u siebie. Mogę, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny śliczny kociak ! co zrobić, trzeba sobie sprawić takiego, albo chociaż chomika na poczatek hihi :D
    Mniam - bardzo fajny, ciekawa czy wytrwasz :)
    Ja tam jem wszytsko co popadnie i bez wyrzutów, no może czasami, że mogłam ciut więcej hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chomiczkiem, na pewno łatwiej:)
      będę próbować, może się uda:)

      Usuń
  6. fajny masz pomysł! trzymam kciuki byś wytrwała :O)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja zaczęłam walkę z kilogramami ;) Na razie postanowiłam nie jest po 18:00 i nie dojadać po moich dzieciach ;D Dzięki za namiary na KIN, ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze że nie jestem sama w swoich noworocznych postanowieniach:)Z tym zapisywaniem to fajna sprawa też muszę zacząć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja dziś też skusiłam się na łakocie:)
    Ale staram się racjonalnie-mimo wszystko:)
    Pozdrawiam i Wytrwałości życzę wiem z autopsji, że nie jest łatwo!
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł , powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne rzeczy tworzysz! U Ciebie jest tak miło i spokojnie!
    Pozostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajne. pochwal się jak ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie dzielnie zapisuję:)
      no i może kilka gram odeszło:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger