poniedziałek, stycznia 28, 2013

Ferie rozpoczęte

Kilka dni wolności i ciszy... hurra...za oknem dużoo białego puchu, na termometrze już tylko -5C.
Zamierzam je dobrze spożytkować i troszkę więcej podziałać. W weekend zrobiłam porządki fotograficzne i mężuś zaniósł zdjęcia do wywołania. czeka mnie więc albumowe szaleństwo...już się cieszę.
korzystając z tego wolnego czasu wczoraj wytworzyłam zeszyt, od taki marynistyczny, troszkę wakacyjny, może uda mi się przywołam cieplejsze klimaty.







Myśl na dziś

Muzycznie, czy pamiętacie jeszcze tą piosenkę...


Pozdrawiam
Agea

6 komentarzy:

  1. Świetny zeszycik! też lubię takie klimaty:)
    Życzę udanego i owocnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. morzem zapachniało :)La bambe pamietam a jakże ;)
    pozdrawia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger