niedziela, stycznia 13, 2013

Craftowe porządki

Co prawda do wiosny jeszcze daleko, ale małe porządki na styczeń zostały przeze mnie zaprowadzone. Mam na myśli moje craftowe przydasie. Jak by nie patrzeć, wcale ich nie ubywa, wręcz przeciwnie...
chwilami to już sama na siebie się denerwowałam, że nie mogę czegoś odnaleźć. Problem polega na tym, że albo czegoś od razu nie odkładam na miejsce, albo chowam coś nie zwracając uwagi na to gdzie to kładę.
Nie wiem już sama ile razy wypowiedziałam słowo "Gdzie to mogłam położyć?", ale myślę że było tego sporo. I tylko mina męża jest bezcenna w tym momencie i ten tekst "Co..., znowu nie wiesz gdzie coś schowałaś? Eeaach." - odpowiadam: "No, ale to musi  gdzieś tu być".
I tak cały czas, w większości przypadków znajduję...tak, to pocieszające...Ci, którzy chomikują wiedzą pewnie coś na ten temat.
Ostatnio posegregowałam kartki do scrapowania a wczoraj i dzisiaj zabrałam się za pozostałe rzeczy.
Jakiś czas temu siostra przekazała mi kilka pustych puszek z hasłem "Pomyślałam, że mogą Ci się przydać".
Ucieszyłam się, bo już w zeszłym roku wykorzystałam je do niecnych celów. A dziś kolejne, w nowej odsłonie. Na początku było malowanie, tradycyjnie wykorzystałam białą farbę, ale też i błękitu nie pożałowałam. Z błękitem za pewne jeszcze coś pokażę. 
Część rzeczy trzymam też w kartonowych pudełkach np. po butach. Dziś i o nie troszkę zadbałam.
Na początek coś na dobrze rozpoczęty dzień

Wiem, ciasteczka...ale już nie czekoladowe (jest mały postęp)

Hasłem na dziś jest:


I tak oto pudełko na sznureczki i inne uporządkowane różności... dwie pierwsze puszki zostały ozdobione grafiką Malowanego Kokonu












i jeszcze jedna puszka tym razem w ocieplaczu



udało mi się jeszcze zrobić rameczkę


Jak dla mnie sen jest bardzo ważny...
czasami fajnie by było  - gdyby tak można sfotografować nasze sny:)

Dziś było dosyć kolorowo, tak mi się wydaje, więc na koniec też coś kolorowego

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
spowiedniku żywieniowym



43 komentarze:

  1. Ślicznosci :) :) :) Ja też mam w planach ozdobienie pudełek, które służą mi do przechowywania moich przydasi. Ich segregowaniem zajęłam się w ubiegłym roku i muszę dumnie przyznac, że od tego czasu "gdzie ja to mogłam włożyć" występuje duuużo rzadziej. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, te malutkie nożyczki są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, inspirujący post.
    Już czytając oczami wyobraźni widziałam co mogę zrobić. I zrobię!
    Uszyję podobne otoczki na różne pojemniczki i zrobię porządek w moich przydamisię :)Przez jakiś czas będę miała porządek (jak perfekcyjna pani domu, hihi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, perfekcyjna pani domu, oj tak, choć przez chwilę:)

      Usuń
  4. Jejku! Kobieto, kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas! Same cudeńka! ALe najbardziej podoba mi się puszka w ocieplaczu:) i ramka:) są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach ten czas, tak na prawdę to brakuje mi go bardzo, nie mogę doczekać się już wiosny, wtedy później robi się ciemno i można jeszcze coś tam (z większą ochotą) porobić:)

      Usuń
  5. Jakie masz piękne te wszystkie pudełeczka i pojemniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te puszki, bardzo mi się podobają. Zwłaszcza dwie pierwsze są wręcz niezwykłe :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ozdobione te pojemniczki ;-) i może ja kiedyś się tego nauczę... czas pokaże ;-) pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię robić takie porządki ,miło popatrzeć na zadbane przedmioty.Sewterek na puszkę przeuroczy!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super pomysł bardzo ładne wykonanie i nie samowicie podobają mi się te malutkie przywieszki jako dodatki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to wszystko ślicznie wygląda! to pudełeczko na sznureczki jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. super porządki :O) ja tez dzień po dniu staram się trochę porządków wprowadzić, jak na razie udało mi się tylko papierki posegregować :O)
    pozdrawiam
    Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, z papierkami też wojowałam, jak na razie mam je z głowy:)

      Usuń
  12. a i jeszcze mam pytanko, jakiej farby białej używasz? z góry dzięki za odpowiedź :O)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam Farby akrylowej Luxens - kolor biały satynowy, ale jest jeszcze biała z połyskiem:)

      Usuń
  13. Puszki wyszły rewelacyjnie a szczególnie ta w ocieplaczu. Teraz wszystko jest pod ręką:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udane te zimowe porządki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahah, o tak dokładnie wiem co to znaczy : "Gdzie ja to mogłam położyć" . :D Ostatnio nawet wspominałam o tym na blogu, bo to była jedna z przyczyn zakupu różowego kalendarza- po prostu trudno go przeoczyć :)
    A co do puszek - świetnie wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te puszki, to jakby drogowskazy, myślę, że będzie mi łatwiej:)

      Usuń
  16. Pięknie u Ciebie. I jaki porządek :)
    Ja też zabrałam się za porządki bo i muliny i dziwnych kawałków kanwy mam za dużo. Szkoda tylko, że nie mam takich ślicznych pojemników czy pudełek jak Twoje, wtedy porządki na pewno są przyjemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko! Mogłabym skopiować i wkleić u siebie początek Twojego posta :D Jestem zbieraczem i bałaganiarą, wszystko mi się kiedyś przyda i jak już nadejdzie ten czas oczywiście nie mogę znaleźć :D A o tkaninach to już nie wspomnę...
    Pudełko w sweterku jest świetne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ja jestem od takim zbieraczem pospolitym "wszystko się przyda":) przynajmniej tak mi się wydaje:)

      Usuń
  18. śliczne pojemniczki:) sporo się tego nazbierało u Ciebie:)))
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Scraperko, zaraz zajrzę:)

      Usuń
  19. Jak zrobisz wszystko teraz, to co będziesz porządkować na wiosnę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hoho, przede mną jeszcze szafa z materiałami:)

      Usuń
  20. fajnie Ci ida te porządki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Inspirujesz do porządków w przydasiach :D a mam tam ostatnio - raczej mało ogarnięte, żeby nie nazwać tego małym bałaganem ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz to idealny ład zapanował. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cieplutko tutaj u Ciebie. Zresztą jak zawsze gdy tu zaglądam. Taki porządeczek to i mi by się przydał:D Aż mnie samej chce się zabrać za porządki:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!!!! Przepieknie ozdobilas puszki ...Musze tez zebrac pare puszek i tak jak Ty je udekorowac!
    SUPER pomysl!!
    Milego dnia zycze !!
    E.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger