niedziela, stycznia 20, 2013

Chwilka zapomnienia i album

Za oknem dużo, dużo śniegu..a to oznacza, że przeważa biel, co bardzo mi odpowiada.
Ostatnio nawet gdy się obudziłam nad ranem, a słońce już wzeszło, stwierdziłam, łał ale tu jasno...tak, tak mam na myśli biel na ścianach i meblach...i nagle taki spokój mnie mnie ogarnął...
decyzja o bieli była w moim przypadku trafiona, bardzo dobrze czuję się w takich pomieszczeniach, jest tak jakoś spokojnie, prosto, czysto i swobodnie...
Ten tydzień upłynął mi na dwóch radach i balu karnawałowym w trzech wersjach(jako, że musiałam go zorganizować), tak, tak, dla każdego poziomu to samo, więc co się nasłuchałam to się nasłuchałam, było i "Gangam style" i "Ona tańczy dla mnie" też było...jakieś istne szaleństwo.
W każdym razie przeżyłam i odliczam do ferii, a tu jeszcze został tydzień ciężkiej pracy, bo i jeszcze jedna rada i zebranie...
Cały weekend pracowałam nad albumem o który poprosiła mnie siostra cioteczna. 
Oto i on, ze względu na wklejone zdjęcia mogę pokazać tylko część, dalej na pewno zadziała wasza wyobraźnia:)
















Oby się choć troszkę spodobał...

Dziś za oknem było tak


 i znalazłam też chwilkę na 


 Muzycznie myśli krążą gdzieś w klimatach...retro


Pozdrawiam
Agea


19 komentarzy:

  1. Tak, biel to jest to :) uwielbiam zimę, biel, tę czystość, ale czasami tęsknię za wiosną zieloną i soczystą :)
    A album cudny. Wykonany z sercem i pełen wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)
      też mam takie chwile oczekiwania na soczystą wiosnę:)

      Usuń
  2. Z pewnoscią się spodoba.Zastosowałaś mnóstwo dodatków,które znakomicie urozmaicają album.Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć troszkę???proszę cię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja zawsze mam pewne obawy, czy jest tak jak być powinno:)

      Usuń
  4. ja również bardzo lubię biel i jasne kolorki :O)
    a album jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością się spodoba! Jest przecudowny! Ja właśnie czekam na pierwszą paczkę materiałów, chcę wykonać dwa przepiśniki dla koleżanki na 30te urodziny i dla siebie. Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że nie masz o co się martwić:) na pewno się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny album :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny album, dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Można się zakochać! Album cudowny !!! Fajnie mieć taką uzdolnioną siostrę :)

    Pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger