wtorek, stycznia 01, 2013

Candy na Nowy Rok

Witajcie Moi Drodzy!
zapraszam Was na moje wcześniej obiecane zimowe Candy. 
Chcąc przywołać cieplejsze dni zrobiłam notes w radosnych kolorach, oddam go w dobre ręce.
Czy są chętni?






Zasady są następujące:

  1. należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w zabawie
  2. podlinkowane zdjęcie proszę umieścić w pasku bocznym na swoim blogu wraz z linkiem do bloga
  3. zapisy trwają do 21 stycznia 2013, losowanie odbędzie się w dniach kolejnych
  4. zapraszam osoby blogujące. Dla nieblogujących daję możliwość zapisania się do zabawy na moim profilu na facebook'u :) 
Pozdrawiam
Agea

94 komentarze:

  1. Jestem "chcąca" osobą :)
    Piękny notesik,
    Pozdrawiam Noworocznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią się zapiszę zwłaszcza,że ani kalendarza ani notatnika jeszcze nie zakupiłam:)
    Banerek na http://kilkascian.blogspot.com/
    Zapraszam również do mnie na miłosną wymianę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest PRZE-PIĘK-NY! Ustawiam się w kolejce i serdecznie pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrap-cudo. ^^ Jak przyjemnie byłoby zapełniać go ciepłymi myślami. Z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę udział bo warto... cudny blog, rewelacyjne prace - jest to moje pierwsze candy bo pierwsze mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń

  6. Piękny :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście nie mogę obojętnie przejść obok takich cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu mnie uprzedzili inni a tak chciałam być pierwsza, choć raz.
    Na Twoje cudne notesy ja jestem zawsze chętna, choć bez powodzenia, ale może 13 przyniesie mi szczęście??
    Cieplutko pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nie stanąć w kolejce po tak cudny notes :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się. Piękny notes:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner dodałam tu: http://maniaczytania.blogspot.com/p/konkursy.html

      Usuń
  11. Nie kupiłam jeszcze nowego notesu, kalendarza i paru pierdołków okołonoworocznych więc z przyjemnością sięgnę po ten przepiękny notes :)
    Oczywiście banerek udostępniłam.
    Życzę kolejnego, bardzo stylowego roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny notes. Z wielką chęcią go przygarnę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z miłą chęcią i ja się zapisuję :O)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny ten notes! Więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się super nagroda Polubiony profil na FB i udostępniony link konkursowy
    Aneta J
    atena20@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne:)
    Z ogromną przyjemnością ustawię się ogonku, po to cudeńko:)
    Życzę Ci wszelkiej Szczęśliwości w Nowym Roku, dużo zdrowia i spełnienia Marzeń:)

    Bardzo mi się tu podoba, zostanę na dłużej jeśli pozwolisz:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w me skromne progi:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Z ogromną przyjemnością dołączę do zabawy ;)
    Jestem bbbb chętna na notesik
    pozdrawiam
    Dorota
    ps. zapraszam na candy do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście, że jestem chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale to jest piękny notes :)
    Ja się zgłaszam :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się zapisuję z miłą chęcia :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  21. jest piękny! aż prosi się by zapisywać w nim mnustwo marzeń

    zapisuję się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny notes - ustawiam się i ja :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie sie przyłaczę do zabawy :)))

      Wszystkiego Dobrego w Nowy Roku
      pozdrawiam
      Ag

      Usuń
  24. To i ja przyłączam się do kolejki mając nadzieję na to cudeńko. I przy okazji życzę wszystkim blogowiczkom i innym "pozytywnie zakręconym" dobrego, bogatego i pełnego piękna Nowego Roku.

    Aldi z powolusku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały Notes - oczywiście, że jestem chętna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Notes jest świetny więc my też przyłączamy się do zabawy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Po taki cudny notesik toż przecież trzeba się zatrzymać :)
    Pozdrowienia ślę

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystkie notesy, są przepiękne. Ten jest taki delikatny :) Zgłaszam się z ogromną nadzieją, że może tym razem uda mi się zostać wylosowaną!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny, bardzo pastelowy i wytworny. Może się uda? pozdrawiam serdecznie olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękny!:) Zdecydowanie od dawna marzy mi się taki notes co pomieści wszystkie moje rozbiegane myśli więc korzystając z okazji ustawiam się w kolejce:))
    Pozdrawiam cieplutko.

    http://chwile-niezapomniane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny notes.
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce, obserwuję jako Bellove, a banerek jest już na www.bellove.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne rzeczy są do wygrania :) zapisuję sie z ogromną przyjemnością i z niecierpliwością czekam na wyniki
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj chętni są, są;) Próbuję i ja-śliczny notesik!;)
    pozdrawiam!;)
    http://takiemojewytworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczny notes, zgłaszam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się na to cudeńko
    http://dosiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny notes. Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuję się ;) Naprawdę śliczny notes, trzeba spróbować go zdobyć:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny notes. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się, idealny notes na moje sekretne zapiski :-) Pozdrawiam http://okokoali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję w kolejce po ten śliczny notesik :) Idealny na zapiski w 2013 roku ;) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  43. Notes jest przepiękny!!! wiec i ja ustawię sie w kolejeczce ;) pozdrawiam
    http://kata-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Stanę w kolejce.
    Zapraszam do mnie na:
    http://adziamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam :) Przepiękny notesik :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Staję do kolejki, może tym razem sie do mnie uśmiechnie szczęście. Zapraszam również na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  47. piękny!taki morski, letni!ustawiam się w kolejkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się:)
    Obserwuję jako fraglesik
    i dodałam baner na fraglesik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jestem chętna :)
    http://renczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. również się zgłaszam do zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. zapisuje sie do kolejki :D
    baner na fioridifantasia.blogspot.it
    :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. ustawiam się w kolejce i ja! :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Na takie cudeńko dobrego roku 2013 nie trzeba mnie namawiac:)))
    Oczywiście, że chce i to jeszcze jak!:))

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam, ja też dopiszę się do osób zainteresowanych tym cudeńkiem :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lamiacasa24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem chętna przygarnąć takie cudo :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce po ten piekny notes;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Są chętni :) z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :) buziaczki dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten notes jest cudowny *.* Piękne kolory, i taki wesoły :)
    Ustawiam sie w kolejce oczywiście
    http://jola-bored-with-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie ustawiam się w kolejce,ponieważ chciałabym mieć coś od Ciebie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Je ju prawie bym przegapiła:)))
    mi mi proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapisuję się na to cudo ! Choć kolejka długa :) śliczne rękodzieła ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny notes, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  63. Wszystko zrobione i oczywiście się zgłaszam!;)
    W ramach rewanżu zapraszam na moje candy http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/2012/12/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja też się zapisuję, jeśli można! ;)
    KateClay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. cudo...zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Śliczny...marzy mi się, a za marzenia nie karzą :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zapisuję się:)Ala
    www.alicelovesbrocante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękny, zapisuję się i czekam na losowanie.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Prześliczny!!!!!!!!!!!!!!! ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudny kalendarz, zawsze o takim marzyłam. Z wielką chęcią się zgłaszam. Może szczęście dopisze? Albo i nie?. Adres bloga www.rekomastworzone.blogspot.com

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  71. ustawiam sie i ja w kolejce i zaprasza rowniez do siebie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  72. grzecznie ustawiam sie w kolejce,banerek już jest na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  73. też dołączam do chcieji :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  74. Już widzę go w moich rękach.......:)

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja również zapisuję się w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się w kolejce rzecz jasna z ogromną przyjemnością :D Piękny notes :)))

    OdpowiedzUsuń
  77. Przyłączam się do zabawy. ;)

    Obserwuję jako: Alicja M.
    Notka i banerek: http://my-candys.blogspot.com/2013/01/agea-happiness.html

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem zainteresowana :D
    Obserwuje jako : anioleq-ss
    Na FB lubię jako Emilia W. tam też udostępniłam post konkursowy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Uf, jeszcze zdążyłam ... Oczywiście, że się zgłaszam i się rozgaszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. robisz takie śliczne rzeczy! klika lat temu zobaczyłam scrapbooking i zakochałam się! kiedyś mam zamiar sama coś takiego robić, dużo bym dała, żeby mieć taki talent jak ty!
    oczywiście zgłaszam się do loterii, wklejam obrazek do siebie ;D
    zapraszam do mnie- również konkurs!



    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj!!!!
    Oj,ja juz na koncu ,ale jeszcze zdazylam! :))
    Ustawiam sie w tym dlugim ogonku i zapraszam na moje candy do 17.02.2013
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .Zapiszmy wspólnie te nowe , czyściutkie karty facebook-a.

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy włącz się w tą inicjatywę
    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  83. zapisuję się anna.oboza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękny notes, więc z przyjemnością go przygarnę, jeśli tylko los się do mnie uśmiechnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. Chciałabym,chciała, abym w losowaniu szczęście miała:)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:
    (nawrosia@o2.pl)
    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow! Świetne candy ;p Oj kusisz tym notesem, kusisz. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam ;) Może to właśnie mnie się poszczęści i po raz pierwszy coś wygram...

    Pozdrawiam:
    http://jagoodowo.blogspot.com/
    jagoodowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo gustowny notesik:)
    Pozdrawiam
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  88. And sexual vimax 50 roemmers release has a particularly
    healthful effect, Fisher says, delivering oxygen to the brain.
    It can wait until tomorrow. In this interview we touch on a scattering of paranormal topics and also get into his project convention with Scott Alan Roberts called
    the Paradigm Symposium.

    My weblog - male enhancement that works

    OdpowiedzUsuń
  89. After exhibiting severe male enhancement pills edmonton, you'll want all the info you can get with some of the world's largest pharmaceutical companies.
    I couldn't go for more than six months. There are literally hundreds of products using Hoodia available to purchase it is hard to maintain such Male Enhancement Pills Edmonton. If you are considering Nutrisystem you should conduct your own Nutrisystem review. TheBodybuggis a small device at the event. In August, Ms.

    my web page: http://www.secretenhancers.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger