niedziela, stycznia 06, 2013

"Bądź skarbnicą szczęśliwych wspomnień"

Z utęsknieniem czekałam na weekend, to czas kiedy mogę na spokojnie coś zrobić. Tym razem coś, dla kogoś. Mam nadzieję , że jak już dotrze, to się spodoba. 
Notes, można by rzec grubasek, całe 3 cm i sporo czystych karteczek gotowych to zapisania, kilka przekładek i kopert, a wszystko to można wypełnić wspomnieniami.










Myśl na dziś: "Bądź skarbnicą szczęśliwych wspomnień"
Muzycznie: Josh Groban "Brave"


Pozdrawiam
Agea

29 komentarzy:

  1. Jestem pewna, że się spodoba :) Jest wspaniały!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Notes jest idealny :-) Widać, że dopieszczony do końca :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny :) jak wszystkie twoje notesiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne rzeczy tworzysz!! Nigdy nie mogę się nadziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci za udział w moim candy :) Przy okazji wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że sie spodoba! Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaaa ale śliczne ja bym tam pisała o przygotowaniach ślubnych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Notes jest świetny, a muzykę Josh'a wprost uwielbiam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny. Takie delikatne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do zapisania się do bazy blogów:)
    chcemy stworzyć bazę blogów - by każdy miał okazję zobaczyć jak największą ilość blogów w jednym miejscu:)
    Pozdrawiam.
    http://baza-blogow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. prosty a niezwykle uroczy
    bardzo lubię josha, już sie nie mogę doczekać tej nowej płyty
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ladny :)
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki notes musi się spodobać! Przywołuje mi na myśl morskie, letnie klimaty :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger