niedziela, grudnia 02, 2012

W gwiazdach

Jak dobrze, że już grudzień. Czekałam na niego z wytęsknieniem. Listopadowe dni ciągnęły się i ciągnęły.
W weekendy starałam się coś robić, pewnie z czasem i przy sprzyjających warunkach pogodowych zdradzę cóż to było. 
Dziś będzie to pościel, stwierdziłam, że czas zrobić coś dla siebie, dla nas, od taki prezent mikolajkowo-gwiazdkowy. Od jakieś czasu chodziła mi po głowie pościel, na początku szukałam, ale te które znalazłam albo nie dokońca mi pasowały albo ich cena była ciut za wysoka. 
Podjęłam próbę uszycia. Szczerze powiedziawszy myślałam że szycie większych kawałków materiału będzie łatwiejsze niż szycie mniejszych np. tildowych lalek. Nie dokońca tak jest. Pościel spora bo 200x220 cm, więc moja przestrzeń do szycia musiała być lekko przeorganizowana abym mogła w miarę normalnie działać z materiałem.
 Dziś uszyta pościel została sprawdzona (nawet przez kiciusia)...uff rozmiar dopasowany, czeka mnie jeszcze tylko wyprasowani i uszycie dwóch jaśków i prezent mikołajkowy gotowy:)







i jeszcze cosik, wszystkie nalewki już zlałam, będą dodatkiem do rodzinnych prezencików.

W tym roku odważyłam się z trzema smakami: truskawka, wiśnia i malina...teraz czekamy jeszcze na wino mężusia, oby się udało...


Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie komentarze, mam nadzieję, że grudzień przyniesie mi więcej czasu abym mogła i Was odwiedzać, w tym tygodniu przybył mi 500 obserwator, hurraa:)
czas pomyśleć o zimowym candy...
Pozdrawiam
Agea

44 komentarze:

  1. Ślicznie wyszła Ci ta pościel, a w zestawieniu z kiciusiem wygląda przeuroczo i klimatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pościel, cudny kot i jeszcze te nalewki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tkanina super. Pościel super. Kota chętnie bym ukradła ;) a naleweczki pewnie przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzia, kiciusia nie oddam choć rozrabia, a truskawkowa wyszła naj...

      Usuń
  4. Pościel piękna, kot cudny, a nalewki apetyczne. Gdzie kupiłaś taki piękny materiał? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) o tu znalazłam http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25026679

      Usuń
  5. uszycie takiej pościeli to już konkretne przedsięwzięcie, bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja nie lubię zimy, z niecierpliwością czekam na marzec a najlepiej kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wolę wiosnę i lato, a w zimie to tylko śnieg...musimy jeszcze poczekać:)

      Usuń
  6. Też mi się marzy własnoręcznie uszyta pościel tylko ceny materiałów są powalające:/
    Winko i Ja w tym roku robię.Malinowe wyszło mi rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, materiały potrafią mieć wysokie ceny, udało mi się jednak coś znaleźć w miarę do akceptacji:)

      Usuń
  7. Taka pościel to cudo!!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. pościel wygląda hm... zjawiskowo , magicznie, cudnie :O)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój kot jest modelem godnym tej pościeli :) I bardzo stylowe nalepki na nalewkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pościel, świetny materiał, znaczy wzór!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna tkanina!! No i nalewka mi się podoba :) Malinówka jest the best :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Super u mnie ten sam materiał w wersji poszewki na podusię :) ale u Ciebie super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak u tej allegrowiczki można zakupić cudne materiały:)
    Wszystkie swoje zaskórniaki tam zostawiam.Uważam,że warto:)
    Cena za tkaniny są średnie uwzględniając,że jest to kwota za metr, a nie za ćwiartkę.
    Przesyłka jest błyskawiczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana nie dostalam od ciebie maila z info na temat pamietnika o ktorym rozmawialysmy... nie wiem czy nie dostalas czy moze poszedl na spam - czasem sie tak dzieje. W chwili wolnego daj mi prosze odpowiedz poniewaz nie wiem czy mam kupic cos siostrze czy czekac na pamietnik od ciebie.
    A posciel bardzo fajna i jest to jeden z niezawodnych prezentow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wysyłam zdjęcia:)
      wczoraj skończyłam:)

      Usuń
  15. Śliczna pościel, a nalewki prezentuja się apetycznie - ależ kusza by ich spróbować. Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Pościel super . skąd

    te zdolności? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę piękna pościel, tkanina wygląda cudnie i zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładnie z tymi gwiazdkami no i naleweczki mniam mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się właśnie rozgrzewam grzańcem:-) Piękna pościel,naprawdę:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wycałowałabym za taką pościel .

    OdpowiedzUsuń
  21. Futrzak zaakecptował więc spełnia wymogi jakości

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger