wtorek, 11 grudnia 2012

Pomikołajkowe wytwory

Brak czasu na wszystko...tak można określić to co się dzieje u mnie ostatnio. Po głowie chodzi mi wiele rzeczy, które jeszcze chciałabym zrobić, a tu nie ma kiedy. Te ciemne poranki i popołudnia to nie dla mnie, a w dodatku kolejny raz jestem przeziębiona
Oby święta przyszły jak najszybciej i żeby znalazł się czas na odpoczynek i złapanie oddechu.
Ostatnio poczyniłam dwa notesy...przepraszam tylko za zdjęcia, ale sztuczne światło w fotografii to nadal dla mnie wyzwanie...

Notes świąteczny






Pamiętnik





Na koniec, mój czasoumilacz, czyli kiciuś...ach te jego wąsiki


Pozdrawiam
Agea

17 komentarzy:

  1. dokładnie to samo odczuwam i dokladnie o tym samym przed chwileczką napisałam u siebie.
    Przepiękny pamietanik i jaki kot!
    A zdjecia mi siępodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny notes i kiciulek:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj piękne te Twoje wytwory, pełne magii. Kota uwielbiam pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, piękne, Nie wiem, co mi się bardziej podoba. Lubię słowo "Zapiski" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D Kochana a ja cie dziekuje za ten pamietnik na zdjeciu nawet w polowie nie wyszedl tak piekny jak jest w zeczywiostosci i... jaki jest duzy:D hehehe Napewno spodoba sie mojej siostrze!
    Calusy Wiola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, to prawda, na żywo chyba lepiej się prezentuje:)

      Usuń
  6. notesy są śliczne! Dużo zdrowia życzę :O)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, właśnie kupiłam syrop na kaszel:(

      Usuń
  7. W ślicznych jasnych pastelowych kolorach - jak większość przedmiotów u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, pastele ostatnio się mnie trzymają:)

      Usuń
  8. piekne :) a kocio superasny :)
    pozdrawam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...