niedziela, 16 grudnia 2012

Coraz bliżej święta

Jeszcze tylko troszkę i już będę.
Czekam na nie z utęsknieniem, będzie to czas spokoju, wytchnienia, spotkań...
Mam nadzieję, że wtedy znajdę też więcej czasu żeby i do Was zajrzeć, żeby poczytać książki, coś ciekawego obejrzeć..pospacerować...
Sobota i niedziela upłynęły mi na robieniu świątecznych porządków, z wrażenia, że na mnie czekają budziłam się już po 6 rano, prawie wszystko udało mi się ogarnąć i nawet ubrać choinkę.  Prezenciki już są teraz czeka mnie jeszcze zapakowanie - a to już sama przyjemność.
Kiedy dziś mężuś słodko spał Ja szybciutko zaopiekowałam się małym pokojem a później zrobiłam placuszki z jabłkami, mmm jak to fajnie mieć czas i zjeść coś rano zupełnie spokojnie...coraz bardziej zaczynam to doceniać.



Znaleźć czas na poczytanie


na wytarmoszenie kiciusia


rozkoszować się zapachem pomarańczy


cieszyć się ze zrobionych dla innych upominków



i tych otrzymanych od innych 
Dziękuję Malutka

 


i jeszcze choineczka od siostrzyczki


czasem coś skosztować



przysiąść na świeżo wyprodukowanych poduchach


 i wieczorkiem cieszyć ubraną choinką


i wsłuchiwać się w Elvisa....


PS. i wiecie co, robiąc porządki odkryłam, że mam jeszcze 4 butelki nalewki...hmmm

Pozdrawiam
Agea

35 komentarzy:

  1. Cudny nastrój, zdjęcia mnie urzekły:)
    Uwielbiam tą krzątaninę po domu, robienie porządków, pakowanie prezentów, robienie dekoracji...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny klimat u Ciebie...poduchy w gwiazdki fantastyczne..i ta pościel::))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i tak nastrojowo:))Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh, jak u Ciebie przytulnie i ciepło. Podusie rewelacyjne!
    A kociak skradł moje serducho =)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! Jak świątecznie! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :) a u mnie choinka stanie jak zwykle w Wigilię rano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też u rodziców ubieramy rano, a u siebie wcześniej, żeby choć trochę się nią nacieszyć:)

      Usuń
  7. nalewka :)
    wlasnie skonczylam robic racuszki :)
    choinke masz sliczną :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniam,
      choineczka miała być tym razem, ale znowu nie wyszło i jest większa zin zakładaliśmy, ale cieszy oczy:)

      Usuń
  8. Witaj, pięknie tam u Ciebie...zazdroszczę Ci tej pościeli w gwiazdeczki...gdzie kupiłaś ten materiał , jeśli można wiedzieć??? Wszystkie dekoracje bardzo mi się podobają, serdecznie gratuluje ...zdolna z Ciebie kobitka. Zapraszam Agnieszko na mój blog i do grona obserwatorów, może też wpadnie Ci w oko jakaś inspiracja Gosia z http://homefocuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, z chęcią wpadnę w odwiedziny:) a materiały wypatrzyłam tu http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=25026679

      Usuń
  9. Bardzo miły klimat u Ciebie:-) w takim otoczeniu to na pewno mile się spędza takie chwile:-))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny ten czas :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinka pięknai

    Ale skoro masz taką wprawe,to czeka w domku rodzinnym następna do ubrania.Całuchy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten Twój Mężuś ma z Tobą dobrze... śniadanko do łóżka o poranku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba tak, ale Ja też mam z nim dobrze:)

      Usuń
  13. Zdrowych, spokojnych Świąt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Samych pięknych chwil w Święta Bożego Narodzenia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt! i wszystkiego najlepszego poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, życzę Tobie i Twojej rodzinie, by Nowy Rok przyniósł wszystko, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...