niedziela, listopada 11, 2012

Zabielone zdobycze

Tak, tak znowu się u mnie zabieliło, ale co ja mam zrobić jak ta biel wkradła się do mojego serca i tak trwa.
Tydzień temu byłam w rodzinnym stronach i razem z maminką wybrałyśmy się niedzielny pchli targ. Zasada: szukaj a znajdziesz sprawdziła się. I tak już po kilkach minutach wpadł nam w ręce stary drewniany śniadaniowy stoliczek, hurra... a chwilę później drewniana skrzynka, co do przeznaczenia to od razu wiedziałam jakie będzie. Kto scrapuje ten wie, że potrafimy zbierać wszystko, czasami problem stanowi tylko przechowywanie. Z czasem, mimo iż coś się wytwarza to jednak też przybywa nowości, ostatnio kolejny raz stwierdziłam, że czas na porządki bo czekają na mnie świąteczne prezenty (ich wytwarzanie) a nic bardziej nie denerwuje jak wie się, że coś się ma tylko nie wie gdzie...brrr
Produkcja kartkowa niebawem ruszy a tymczasem kilka zdjęć z zabielonych zdobyczy...





He, he a że mamy weekend nie mogło zabraknąć ciacha i kawki...
Jakiś czas temu napotkałam w  SH zasłonki, niestety był tylko jeden kawałek, na szczęście kilka większych cięć, zszyć i teraz dominuje delikatna beżowo-brązowa kratka...


 Przydasiowa skrzynka została zagospodarowana i przetestowana przez kiciusia





Pozdrawiam
Agea

33 komentarze:

  1. Jak zwykle same piękności (łącznie z kotem) i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne zdobycze :) Zazdroszczę zwłaszcza skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdobycze :) Zazdroszczę zwłaszcza skrzynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, skrzyneczka bardzo pojemna, nie mogłam przejść obok niej obojętnie:)

      Usuń
  4. śliczne :) kiciuś przesłodki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzynka piękna jak i "kokardy" do zasłon. Ageo mam pytanie, ale nie umiem znaleźć maila do ciebie, interesuje mnie za jaka kwotę tworzysz np pamietniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wiolu, mój e-mail: agea.happiness@gmail.com

      Usuń
  6. Świetne zdobycze, pięknie odnowione a Twojego kota uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna ta skrzynka,muszę i Ja dokładnie rozglądać na swoim targu:)
    Od zeszłego roku mam chęć wybielić całe swoje otoczenie:)na razie 1 pokój wymalowałam teraz czas na mebelki:)masz może jakieś dobre rady??

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz pieknego kocura, wspanialy!
    I zaslonki rowniez piekne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bez bieli ani rusz. To mój numer jeden.
    Piękny ten stoliczek i skrzyneczka.
    Kiciuś cudownie wydoroślał. Mój kiciuś zaokrągla się z każdym dniem. Ile Twój waży. Pytam się bo zdecydowałam się zastosować kocią dietę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nadal nocne harce i zabawy do rana, ostatnio tzn. tydzień temu ważył 6,5kg co oznacza że zgubił jakieś 300g hehe. szczerze powiedziawszy to wydaje mi się, że mało je, ale skoro nie odczuwa potrzeby...

      Usuń
  10. Super ten stoliczek:-) W ogóle wszystkie skarby naprawdę świetne!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. zaslonki urocze!
    przydasie tudziez, ale te filizanki w poprzednim poscie
    juz wiem, ze bede szukac czegos podobnego, zakochalam sie, herbata musi miec innych smak!!!!
    usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. no i po raz kolejny zachwycam się wszystkim co pokazujesz.
    piękna biała taca, zasłonki i ta skrzyneczka na której siedzi kocurek:))))
    pozdrawiam ciepło i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdobycze :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ;) Kociak - uroczy ;)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne te fotografie :) oczywiście zdobycze 1 klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój kociak też musi wszystko sprawdzić! No i też mam coraz większy problem z przechowywaniem przydasi;P
    Pozdrawiam,a w wolnej chwili zapraszam po odbiór wyróżnienia. Jestem ciekawa Twoich odpowiedzi. http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo piękne zdobycze
    i jaki cudny kot!
    jest przepiękny - taki pluszak!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kot, który nie przetestuje czegoś, co należy do jego Pani, nie ma atestu ;)

    Zapraszam do zabawy: http://miabstraccion.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pamiętam już nawet, kiedy ostatni raz byłam na takim pchlim targu. Koniecznie muszę się na niego wybrać, skoro można tam znaleźć takie perełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biel króluje, aleto zasłużone królowanie ;) Gratuluję zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. koniecznie muszę się wybrać na taki targ!:) świetny stoliczek :) i skrzynka też na wiele rzeczy może się przydać :) super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna kicia, miałam też kiedyś taką Gabrysię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger