niedziela, listopada 11, 2012

W barwach biało-czerwonych

Dziś obchody Święta Niepodległości. Mimo iż pogoda zachęcała do wyjścia i udziału w pochodzie zdecydowałam, że zostanę w domku i obejrzę je jednak uroczystości z ciepłą herbatką:)))
Na początku tygodnia  dopadło mnie lekkie przeziębienie i przez cały tydzień brałam tabletki, naszczęście dzielnie dotrwałam do piątku, choć nie było lekko.
A Wy jak spędziliście ten dzień?


W następnym poście napiszę trochę więcej, zabieliłam kilka nowych zdobyczy:)))
Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poscie pisałam

3 komentarze:

  1. mam nadzieje, że się czujesz już dobrze i herbata pomaga!

    biało czerwone święto dziś
    biało czerwone święta za miesiąc...
    zapraszam na biało czerwone CANDY do mnie :)
    http://prettyunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, z wielką ochotą skorzystam:)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger