niedziela, 4 listopada 2012

Po wyjeździe i album tatka

Cztery dni po za domkiem i dziś już powrót. Kiciuś z ilości wrażeń pogrążył się w jesiennym śnie a Ja właśnie zaparzyłam herbatkę i mam chwilę wytchnienia. Widzę, że u wielu z Was pojawiają się już klimaty zimowo-świąteczne. Może i Ja powoli powinnam zacząć działać w tej materii, bo czas dość szybko leci.
Dam sobie jeszcze chwilkę i na pewno za jakiś czas i u mnie spadną płatki śniegu.
Póki co czeka mnie bielenie, dziś tuż przed wyjazdem z maminką nawiedziłyśmy pchli targ i wypolowałyśmy tacę albo stolik w stylu "śniadanie, do łóżka, nad ranem" a do tego kolejną skrzynkę na moje przydasie.
Ale o tym na pewno wspomnę w kolejnych postach, a dziś króciutko, w tym miesiącu tatko świętowałam urodziny i imieniny z tej okazji powstał albumik a w nim
trochę młodości, trochę radości i trochę szaleństwa...




















W albumie zrobiłam również kopertę na płytę z filmikiem ze zdjęciami i muzyką:)
Cieszę się, że udało mi się skończyć i ten projekt bo od dawna go sobie zaplanowałam a przede mną kolejne albumowe wydanie ale już dla innego mężczyzny mojego życia...
powoli, bo powoli...ale mam nadzieję, że ze szczęśliwym ukończeniem:)



Pozdrawiam
Agea


22 komentarze:

  1. Prześliczny album:))Wpaniały pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że aż się wzruszyłam. Podejrzewam ile radości może sprawić taki prezent. Forma cudna i te zdjęcia. Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Album z bardzo fajnym klimatem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyszedł, męski, a taki niezwykle ciepły. Super pamiątka!
    A dodatki - zawieszki świetnie uzupełniły całość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny slbum , może kiedyś zabiorę się za skrapowanie. Na razie nie pomogła mi nawet nadgodzina w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny, wzruszający i widać, że wykonany z sercem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album, pełno szcegółów - widać, że w jego wykonanie włozyłaś kawałek swojego serducha:) ale opłacało sie, bo efekt jest rewelacyjny:)
    PS: fantastyczne skarpetki w poprzednim poście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ! Przecudowne, wyjątkowe, niepowtarzalne. Jedyne w swoim rodzaju. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...