niedziela, 25 listopada 2012

Mgliście

Muszę przyznać, że ten miesiąc jest u mnie wyjątkowo mglisty. Wyczekiwałam tych bardziej słonecznych chwil, ale się nie doczekałam, więc stwierdziłam, że trzeba wyjść naprzeciw czyli w plener. Listopad mnie nie rozpieszcza, ogólnie to chyba nie jest to dla mnie dobry czas. Czasami pomysły innych (mama na myśli pracę) doprowadzają mnie do czarnej rozpaczy albo wywołują u mnie chwile stresu. Co prawda większą część mam za sobą ale muszę jeszcze przetrwać jeden cięższy dzień. Obym dała radę, bo trzeba powoli robić świąteczne prezenty.
No dobrze, trochę pomarudziłam, wygadałam się, a teraz krótka fotorelacja ze spacerku, w domku tak ciemno, że żadne zdjęcie nie wyszło.

Z ostatnich szyciowych wytworów, poczyniłam dla swojej chrześniaczki  poduszkową chmurkę do przytulania



 oraz osobistą torbę podróżną np. na zabawki i na co tylko będzie chciała.
Kolorystyka specjalnie pastelowa z małym elementem świątecznym:)





Hmm, dziś mój bloger poinformował mnie, że wykorzystałam całą przestrzeń...na szczęście już temu zaradziłam...i powstał mój Projekt Szczęście:)
Nie wyobrażam sobie, żebym mogła się od Was odłączyć:)))

Pozdrawiam
Agea  

16 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają obie przytulanka i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podoba listopad na gałęzi - fajny pomysł :) Torba i poduszka też bardzo słodkie :))) Uszy do góry, jeszcze będzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chmurka i torba śliczne:) niestety listopad jest bardzo mglisty, ale grudzień już blisko jak i śnieg hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju jaka ta chmurka jest rewelacyjna! :***
    zdolniacha z Ciebie! i torbę też widzę cudną...
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo mój ulubiony pomysł na prezentacje miesiaca:))

    a chmurka super!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sesja:-) Taki ma fajny klimat!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyna mglistość, która mi się w nim podoba, to ta na Twoich zdjęciach.
    Praca goni mnie tak, że może to swoiste antidotum na obrzydliwość za okienną.
    Fajna ożywcza lamówka i gwiazdka nie choinkowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty! Obdarowana na pewno będzie szczęśliwa :) Pozdrawiam ciepło i słonecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jaka sliczna torba *__*

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Chmurka idealna do przytulania:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...