niedziela, 21 października 2012

We mgle, błękitach i bieli

Poranek rozpoczął się niezwykle mgliście i chociaż w ciągu dnia mgła na chwilę rozmyła się to teraz znowu zagląda. Wygląda to nawet magicznie, bo niebo jest troszkę różowe:)
Dopiero teraz złapałam oddech, kiedyś narodził się w głowie pomysł na pomalowanie kuchennych szafek. Co prawda pora roku nie bardzo, ale wczoraj podjęłam wyzwanie.  Lodowy błękit w połączeniu z bielą sprawia jakbym na chwilę przenosiła się do greckiej kuchni. 
Udało mi się uszyć okładkę na swój 10 - letni zeszyt kulinarny, tworzyłam go jeszcze za czasów studenckich, w ostatnim czasie okładka całkiem się rozpadła, a że mam do niego sentyment to postanowiłam odziać go i choć mężuś twierdzi, że muffinka nie przypomina muffinki to i tak dla mnie jest ok:)
Przy okazji chciałam bardzo, bardzo  podziękować Mery za przygotowanie dla mnie blogowego loga, wiem, wiem trochę marudziłam, tak to jest, jak jest się niezdecydowanym i nie wie się co się tak naprawdę chce:)
Zapraszam Was serdecznie w jej świat:)





 zrobiłam coś jeszcze, coś co chodziło za mną od dawna - pokrowiec na maszynę.
Wykorzystałam materiał od siostrzyczki:)
Mam nadzieję, że ten dłużej wytrzyma, bo wcześniejszy został skonsumowany przez kiciusia, chęć zabawy nićmi była silniejsza, tygodniowy test mówi, że może być różnie, nici nadal giną, czasami pajęczyna zrobiona wokół stołu i krzeseł zdradza, co się tu mogło dziać :(




a muzycznie dziś nawiedził mnie


Pozdrawiam
Agea

36 komentarzy:

  1. śliczna okładka, a muffinka bardzo muffinkowa :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łanie:) i zeszyt i pokrowiec i kuchnia :) a mąż się czepia;) nie wiem o co?:) muffinka wygląda jak muffinka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie u Ciebie w tych błękitach:)))
    bardzo podobają mi się te Twoje okładki! :) cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że materiał się przydał :) cudnie w tych błękitach sister!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. został tylko malutki kawałeczek, może na serducho jeszcze wystarczy:)

      Usuń
    2. jeszcze został? nieźle ;p przecież to był mały kawałek :D

      Usuń
    3. gospodarowałam jak mogłam:)

      Usuń
  5. Śliczny zeszycik kulinarny!!!!

    Pozdrawiam!
    A. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie - cudny kiciuś :) i też przydałby mi się pokrowiec na maszynę - może jakiś tutorialik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, co prawda już uszyłam, ale biorąc pod uwagę szaleństwa mojego kiciusia, kto wie czy nie powstanie wersja zimowo-świąteczna a może i wtedy dorzucę tutorialik:)

      Usuń
  7. Ahhh i Ohhh ta okładka na zeszt kulinarny jest najpiękniejsza na świecie! :)

    A pokrowiec na maszyne i jeszcze na krzesła - bomba!
    I papilotki na babeczki :)
    śliczne! :)
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne logo i okladka na zeszyt. Moze i ja sie zglosze do Mery po logo, ktoregos dnia..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia... takie lekkie i transparentne... A kociamber wygląda po królewsku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, łapka na łapkę i już wiadomo kto tu rządzi:)

      Usuń
  10. :) Bardzo się cieszę, że mogłam stworzyć coś dla Ciebie!

    U mnie w domu też jest taki zeszycik kulinarny. Okładki już daaaawno nie ma. I zapewne nie będzie miał bo u mnie nikt nie ma talentu do szycia. Przepiękna okładka z muffinką! Przepiękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Superaśne wytworki! :) Logo też wyszło świetnie :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka kuchnia! tez kocham niebieski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nom, a ja się chyba trochę od niego uzależniłam:)

      Usuń
  13. śliczna okładka :) i pokrowiec
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Ci menciźni,na muffinach to oni nie znają:))))Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia jak zawsze cudne. Odpoczywam u Ciebie zawsze jak tu zaglądam.
    Zeszyt wygląda na smakowity tzn widać, że wiele w nim przepisów i to takich z których często korzystasz.
    Pomysł na ozdobienie zeszytu i maszyny świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy, że zaglądasz i odpoczywasz:)))

      Usuń
  16. Witaj,
    paczka do mnie już dotarła, cała i piękna :) dziękuję bardzo, jestem zachwycona :)))))))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...