niedziela, października 14, 2012

Soczysta jesień

Taką jesień to Ja lubię. Słonko przygrzewa, liście zmieniają swoje kolory i ogólnie jakoś tak przyjemnie, że aż chce się iść na spacer. Więc cóż mi pozostało, nic innego jak skorzystać z jej dobrodziejstw i udać się na jej skosztowanie. 



 hehe, nawet moje włosy zmieniły kolor na bardziej żywy...ach ta natura



czy ktoś z Was znalazł kiedyś w lesie dynię?
Dziś mamy DEN, tak tak ot taki troszkę i mój dzień. Stwierdziłam, że z tej okazji czas zrobić coś dla siebie i uszyłam koszulki na kalendarz i teczkę, bez tego na co dzień było by mi ciężko. Z resztą co roku coś tam obszywam, ale ten początek roku był niezwykle "emocjonujący" i niezwykle "szalony" i tak naprawdę dopiero teraz złapałam oddech i wczoraj udało mi się coś zdziałać i w tej sprawie. 
I może pojawi się również tutorial z tych poczynań...





dary natury zniesione do domu


kiciuś dziś również delektował się słoneczkiem


 I tak narodził się pomysł na placuszki z jabłkami...


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i że dotrwaliście do końca:)

Dziękuję za odwiedziny:)
Pozdrawiam
Agea

31 komentarzy:

  1. Wspaniały spacerek i Ty jaka rozpromieniona, a kolorek włosów idealnie pod porę roku dobrany:)))
    ślicznie!
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na chwilę nawet stałam się rudzielcem:)))

      Usuń
  2. Ach zazdroszczę spacerku, ja całe 2 dni na weselnej sali ;-))) więc na brak ruchu nie mogłam narzekać, ale na brak świeżego powietrza baaardzo ;))) Dynia wygląda mniam .
    Pozdrawiam - ruda. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią też bym pobawiła się na weselu, ale cieszę się z każdej wolnej chwili na świeżym powietrzu. W ciągu tygodnia jakoś za mało czasu i już szybciutko zaczyna się robić ciemno:)))
      a dynia pewnie będzie za niedługo niecnie spożytkowana...

      Usuń
  3. Bardzo energetyczny post.
    Na zdjęciach wiele rękodzieła wszelakiego i optymistyczna jesień.
    Mój kiciuś też się dzisiaj wylegiwał w okiennym słońcu. Wreszcie nastawiony optymistycznie, bo dwa dni temu stracił swoją męskość.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesyłam Wam energii ile mogę:)
      uuu, biedaczek, mój chyba jednak nie zapomniał o tym, że pozbawiliśmy go męskości---energia w nocy i nad ranem go rozpiera. Latają ramki, obrazy, spadają kredki, giną nici z maszyny, przewracają się wazony...ogólnie dziwne rzeczy się dzieją. A najlepsza jest świeża woda prosto z kranu o 3 nad ranem...

      Usuń
  4. Piękna ta jesień,z roku na rok lubię ją coraz bardziej
    Wytrwałam do końca i nawet zaburczało mi w brzuchu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne klimaty!!!
    ale dynia w lesie? hi hi hi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki, włosów także...;)
    Cudowna aranżacja z jesiennymi darami!!!
    Placuszki z jabłkami i u mnie gościły w weekend;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieje się widzę u Ciebie, kolorowo, pachnąco i smacznie ;) Taką jesień to ja rozumiem ;))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko troszeczkę się dzieje, niestety, bo czasu na wszystko brakuje:)

      Usuń
  8. Fajny taki spacer i Wszystkiego dobrego , dużo cierliwości ;)
    Chetnie poczekam na titorial'a :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki, spróbuję jak najszybciej wstawić:)

      Usuń
  9. uwielbiam tego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia, piękne kolory i jak nie kochać jesieni???

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie ładne, jesienne zdjęcia :)
    Aż mi się zachciało racuchów! NATYCHMIAST! :D I co ja teraz zrobię?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłas mi i chęci i apetytu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość że pyszniutko,
    to na dzisiejszy dzień cudownie ciepło. Tak śłonce swieci i podkresla kolory listków.
    Cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie dni ! :)
    Moja niedziela pełna była grzybów . Oj , nachodziłam się po tym lesie... :) Ale samopoczucie potem jest takie fantastyczne, że z chęcią powtórzyłabym taki dzień :>
    A Twoje racuchy wyglądają pyyysznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, radosne zdjęcia!!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie nigdy nie nudzisz, aż chce się więcej takich radosnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger