niedziela, października 28, 2012

Post z sercami

Spadł śnieg. Hmm...
Jak dla mnie ciut za szybko, ale śnieżnobiały widok z okna jest równie przyjemny jak soczyste kolory liści.
Dziś już powoli wszystko topnieje, ale postanowiłam skorzystać z chwilowych warunków pogodowych i wybrać się na króciutki spacer z czterema serduchami. 
Serducha powędrują  do córeczki mojej przyjaciółki, obiecałam że zrobię je w październiku...i zdążyłam...z czego bardzo się cieszę:)








Mam nadzieję, że wywołają uśmiech u Nelly:)

a na spacerku wypatrzyliśmy również


coś do zanucenia

Pozdrawiam
Agea

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe te serducha:))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne !!! A śnieg jak dla mnie również za wcześnie ... wystarczyłby mi na 24 - 26 XII ;-))) a potem spokój ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ radosna sesja :-))) I te serducha piękne, ach :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne takie delikatne i ta koroneczka :0
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieg jak wiedzę Cię nie zaskoczył, skarpety itd.
    Kiciuś jak to widać w tym gatunku zaangażowany rękodzielniczo.
    Mój uczy się od wczoraj dokarmiać sikorki.
    Pozdrówki i pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, przyznam, że troszkę zaskoczył, nie chciałam rano wierzyć, że naprawdę już spadł i pada...
    a kiciuś to strasznym leniuszkiem w dzień się robi , a w nocy... to tak tradycyjnie...pobudka musi być...
    dobrze, że razem dokarmiacie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również wybrałam się na spacerek w tym śnieżnym dniu i uważam, że miał bardzo relaksacyjne działanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger