poniedziałek, 10 września 2012

Za 18 lat...

Poproszono mnie o wykonanie albumu. Nie mogłam się nie zgodzić, bo to piękny pomysł kiedy Rodzice chcą prowadzić Pamiętnik dla swojego dziecka i wręczyć go dopiero na 18 urodziny. 
Mam nadzieję, że malutki dziś jeszcze Michał ucieszy się z tak wyjątkowego i na pewno bezcennego prezentu.
Starałam się jak mogłam...bo to tak naprawdę mój już 18 album, który poleci gdzieś w świat:)))

















Oprócz ogólnego projektu nie chciałam ingerować w dalsze układy, to pozostawiam Rodzicom Michała, mam nadzieję że dodatkowe kartki, napisy, sentencje pomogą w dalszym tworzeniu dzieła:)))

Pozdrawiam i zmykam do dalszej, tym razem szkolnej pracy:)

Agea

31 komentarzy:

  1. Powiem Ci ze sie w nim zakochałam..no jest przepiękny..te kolory ta kłódka oh..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prezent ;D Taki od serca- w końcu robiony przez całe 18 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album i bardzo fajny pomysł rodziców. Michał dostanie kiedyś bardzo oryginalny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny..te karty,każda inna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny album - mam nadzieję, że rodzicom się nie znudzi przed 18-stką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny styl. I naprawdę genialny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, w fajnym stylu, uwielbiam te papierki :) Będzie super pamiątka :)
    A okładka jest rewelacyjna, prosta, skromna, ale taka urocza, zwłaszcza dzięki tym spinaczom ;)

    Pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity, brawo dla Ciebie. Masz wyczucie piękna i subtelności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znajac twoje mozliwosci po wygranym Candy jestem pewna ze na zywo wyglada o kolejne niebo lepiej niz na tym pieknym zdjeciu
    Ciekawi mnie ile kosztuje zamowienie u ciebie takiego albumu??

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł rewelacyjny, a notes przepiękny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny :) sama bym chciała taki mieć ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, na podstawie tego pieknego albumu będą obserwować systematycznie jak bardzo zmienia im się dziecko.. I bedzie oryginalna pamiątka. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowy i ślicznie wykończony, znakomicie dopierasz kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny pomysł ja mojej Oliwce prowadzę od 2,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł jest cudny ja sama prowadze szkrabom pamiętnuki i teraz zaczełam je na kroniki przekształcac ... napewno mały bedzie zachwycony pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeuroczy i fantastycznie wykonany!!Uwielbiam te pastelowe barwy^_^
    Swoją drogą ja też powinnam być bardziej systematyczna w prowadzeniu kroniki moim maluchom...ech nie ma to jak roztrzepana głowa^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście, piękny prezent... A wykonanie jak zwykle perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny pamietnik ! Widac ze wlozylas cale swoje serce w prace ;) .

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności, bardzo dużo pracy włożone w to cudo, ale naprawdę wyszło jak dla mnie rewelacyjnie :) Bardzo w moim stylu ;)
    Pozdrawiam i zapraszam jak zwykle do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały pomysł! Ale i wyzwanie stworzyć coś co będzie stylowe nawet za 18 lat. Świetnie dałaś sobie radę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniały pomysł i świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł i świetny album! ciekawa jestem miny dużego Michała, kiedy rodzice podarują mu ten prezent na 18-stkę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...