niedziela, 9 września 2012

Po urodzinnie...

Wiem, wiem, mam zaległości, ale co zrobić jak ciągle brakuje czasu...staram się jak mogę, ale nadal doba jest za krótka. Czas tak szybko biegnie, powoli z drzew spadają liście...a ja...a ja od tygodnia rozpoczęłam szkolne życie, które mnie pochłonęło.
Dziękuję za wszystkie otrzymane życzenia i słowa pocieszenia dotyczące wieku, choć mam nadzieję, ze siewe włosy to jednak jeszcze nie teraz a zmarszczki, błagam na nie nie jestem jeszcze gotowa...gdyby tak można było zatrzymać czas...
Jak pewnie niektórzy kojarzą kocham wszystko co związane z klimatem morskim i tydzień temu spełniło się jedno z tych marzeń, o których mówimy "Sometimes dreams that come true are the dreams you never even knew you have".
Często mama pyta co bym chciała i oczywiście mogła bym wymieniać tak bez końca...i na pewno wymieniałabym to...chciałabym zamieszkać nad morzem, mieć dom, ogród...
I w dniu urodzin to dostałam...w postaci słodkiej niespodzianki, którą zgotowali mi kochani rodzice i siostra z mężusiem:)
Dziękuję kochani za cudną wręcz niespodziankę:))) 


Zanim skosztowaliśmy udało się zrobić zdjęcia, ale drżenie rąk (ach te emocje) spowodowało, że tylko tyle mogę ukazać.Słodkość wytworzyła Pracownia Tortów Artystycznych - Magdalena Świątek. 
Czy poznajecie mojego kiciusia?
To niesamowite jakie cuda można wyczarować z cukru...
W ostatnim poście zamieściłam zdjęcie roślinki i obiecałam, że spośród osób które odgadną cóż to jest wybiorę jedną dla której  przygotuję niespodziankę - tak też będzie....
Roślinka to oczywiście wrzos...
a osobą dla której coś wyczaruję będzie...
Avreo czekam na adresik...

Aby nie było, że nic nie robię, w ostatnim czasie uszyłam na zamówienie kropeczkowy piórnik i pasiastą torbę...






Obecnie na balkonowym ogródku króluje papryczka - wykorzystywana niecnie do różnych specjałów...


 a otacząją ją wrzosy i mięta, która też jest niecnie wykorzystywana do herbatki...


Pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo znowu się odezwę 

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o




16 komentarzy:

  1. Torcik cudowny, latka też:)Dziś się włąśnie roztkliwiałam nad własnymi:) Tyle, że ja plus dwa do Twojej sumki wiosen:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat!!! sto lat!!!!!
    ty wiesz ile mnie meczylo, co to za zielsko???
    a tu prosze wrzos!!!
    normalnie natrectwo mysli poloczone z pazerstwem na nagrode...
    nawet przez jakis czas zagladalam do komentarzy innych
    pozdrawiam
    gratuluje zwyciezczyni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, dziękuję za sto lat:))
      czy nie prawda, że to zielsko piękne jest w zbliżeniu...maj kocham za bzy a jesień właśnie za wrzosy...
      przepraszam, że tak długo trzymałam Cię w tym natręctwie myśli...

      Usuń
  3. Wow, cudny, boski tort!! Sto lat:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torcik cudny. Wszystkiego najlepszego życzę. Piórnik i podusia są super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Torcik wygląda cuownie, staniczek i majtki na lezaczku tez, i Pan kot leniwie spglądajacy na wszystkich, super prezencik i nespodzianka.
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. STO LAT!
    Tort bajeczny! Zajrzałam na stronę autorki, to co ona potrafi... no nie mogę zebrać szczęki z podłogi, niesamowite :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. Torcik jet genialny!!!
    Zestawik świetny!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tort i brawo dla rodzinki ,że taką miłą niespodziankę Ci sprawiła , na dodatek słodką :))) kiciuś przesłodki i fajnie ,że udało Ci się cieszyć zmianą kodu ;).
    Bardzo się ciesze ,że to mnie udało się odgadnąć ;p Dziekuje :D
    A Twoje szyciowe poczyniania piekne :):)))
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow...wspaniały tort:) I to co uszyłaś świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. co za torcik, gratuluje pomysłu rodzince.Pewnie żal, było pochylić się nad nim z nożem :))
    Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny wiek, cudowny tort, wspaniała niespodzianka. Miałaś przecudny domek nad morzem, dobrze że został Ci chociaż na zdjęciu. Prześliczna torba. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. A zatem cóż powiedzieć? Marzenia się spełniają jak widać! Cudo! I te bikini i klapki na piaseczku, hi hi! Wszystkiego cudownego! aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Torcik niesamowity!!!Bardzo podoba mi się piórnik:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...