niedziela, września 23, 2012

Nadrabiam zaległości

Przygotowania do jesieni i zimy trwają. Jeszcze przed sierpniowymi urodzinami dostałam od siostrzyczki zapas domowych przetworów: miodowe ogóreczki, leczo, papryczkę i brzoskwiniowy dżemik.
Sama też coś poczyniłam w tej kwestii, i to chyba pierwszy taki rok kiedy udało się aż tyle zdziałać. Dżemiki truskawkowe, porzeczkowe, wiśniowe, malinowe...czekają na spożytkowanie.
W trakcie narodziły się pomysły na nalewki truskawkowe, wiśniowe i malinowe i wino z ciemnych winogron - i wiecie to też się udało, choć trzeba będzie jeszcze troszkę poczekać na degustacje.
 Gotowe do spożycia czekają sosy spaghetti...
Nie będę ukrywać, że wkład miał również mężuś - dział "wino" wg. przepisu  tatka i "sosy" to jego dzieła. 



 



Za oknem powoli robi się jesiennie, więc i wystrój domowy powoli się przemienia. 
Na razie w ruch poszły maminkowe firanki.


 a na balkonie królują maminkowe wrzosy


weekend nie za ciepły więc delektuję się gorącą czekoladą


Chciałam też podziękować Silvanis za jej niespodziankę. Miałam szczęście utrafić w 1000 komentarz na jej blogu Silvanis - moje prace i mogłam o coś poprosić:)
Czy kogoś Wam ten zwierz przypomina?:)))


na koniec pochwalę się jeszcze wyróżnieniem , które otrzymałam od Gałganka


Dziękuję za miłe słowa pod moim adresem, dzięki nim staram się robić jeszcze więcej i lepiej:)))

Pozdrawiam
Agea

13 komentarzy:

  1. Cudnie te słoiczkowe przetwory okleiłaś .Czy możesz zdradzić tajemnicę na szablon którego użyłaś.Nigdzie nie mogę takich znależć. A ten wrzos jejku przepadam za takimi klimatami. Gratulację wygranej oraz wyróznienia.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoiczki to zasługa siostrzyczki, z tego co wiem wspominała coś o allegro:)

      Usuń
  2. słoiczki z zielonymi wstążeczkami są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko pięknie zapakowane, oprócz doznań smakowych zimą będzie też miło popatrzyć na tak zapełnioną spiżarnię :)
    A wyróżnienia i nagrody serdecznie gratuluję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne przetwory i nalewki , tez robiłam ale z aronii , a w słoiki zamknęlam buraczki i paprykę w keczupie ;)
    Gratuluje wyróżnienia
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Przetworów nigdy za wiele. Te domowe są najlepsze. Gratuluję nagród :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smacznie i pięknie!!! I te etykietki... miod marzenie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pychotkowe przetwory! :))) no no no w takich opakowaniach to szkoda otwierać:)))
    firanki przewiązane wyglądają wspaniale, no i wrzos... u mnie też zagościł:) gratuluję wyróźnienia
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne przetwory :) i piękne te Twoje smakowite fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobione słoiki. Zazdroszczę własnych zapasów bo mnie w tym roku udało się zrobić tylko smażone jabłka.
    Fajny masz kubek na czekoladę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zima może teraz do Was przyjść. Z takimi zapasami to nawet nie zauważycie kryzysu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger