piątek, sierpnia 17, 2012

Wyniki Letniego Candy

Witajcie, wiem, że niektórzy z niecierpliwością czekają na wyniki mojego letniego Candy.
Dzięki waszym wpisom mogłam Was odwiedzić i poznać.
Jestem mile zaskoczona ilością zgłoszeń, dlatego postanowiłam, że nagrodzę jeszcze jedną osobę dla której wykonałam drugi notesik.

I nagroda

powędruje do
Wioli z bloga Pod numerem czwartym

II nagroda

 
powędruje do
Czary-maryś z konta FB

Dziewczyny czekam na Wasze adresy do przyszłego piątku pod adresem
agea.happiness@gmail.com

PS. wkrótce zapraszam na jesienne Candy

Pozdrawiam 
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o


30 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za zabawę, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak sie cieszę, że do Maryś równiez trafi nagroda;))
    Gratuluję;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję dziewczynom :)
    dziękuję za zabawę :), udanego weekendu
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję obu szczęściarom!
    Dzięki za zabawę i buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom:)
    A Tobie Agnieszko, dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje :) drugi notesik oczywiście też cudny :) pozdrawiam i dziękuję za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla wygranym. Dziękuję za zabawę, dzięki której mogłam poznać Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięszczyniom:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, że udało mi się wygrać!!! Ogromnie dziękuję :) Mail już wysłany, zapraszam również do odwiedzin u siebie będzie mi ogromnie miło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję. Szczęściarzom którzy wygrali te śliczne rzeczy. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciezczyn!!! I dzieki za fajna zabawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za fajną zabawę i gratuluję wylosowanym szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zabawę i zwyciężczyniom serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. gratki

    http://shinybox.pl/?ref=3d0de43

    Pomożesz mi zdobyć?? Wystarczy, że jak otworzysz stronę zjedziesz trochę na dół i tam jest 3 proste kroki czy coś i tam jest zarejestruj się. Proszę pomóż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger