czwartek, 16 sierpnia 2012

Ślubne wytwory szyciowe

Pewnego dnia narodził się pomysł na prezenty dla młodych, było ich siedem, bo tyle lat temu się poznali. 
Aby młodzi mogli odnaleźć dla siebie ślubne niespodzianki przygotowałam dla nich List ze wskazówkami.
List umieściłam w uszytej filcowej kopercie:)


Jednym z prezentów był ten oto wytwór szyciowy.
Litery L-O-V-E mogą im służyć do sesji zdjęciowej, przytulania i oczywiście do tego do czego tylko chcą:)
Są puszyste i mają po 38cm wysokości:)
To kolejny prezent niespodzianka dla młodej pary:)
Starałam się jak mogłam, pierwszy raz tak naprawdę szyłam ślubne stroje dla królików. 
Można by powiedzieć, że było to dla mnie wyzwanie. Nie było łatwo z koszulą i kołnierzykiem oraz sukienką - ale jakoś podołałam, z resztą sami oceńcie.
Króliki urosły do ponad 40 cm:)))


 Pozdrawiam
Agea
Ps. już niedługo wyniki letniego Candy
a we wcześniejszym poście pisałam o 

44 komentarze:

  1. Ale super... Prawdziwe wytwory...
    Młoda Para rewelacyjna
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz genialne pomysły, ślubne króliczki są śliczne, ale literki mnie urzekły! są cudowne!
    Już nie wspomnę o tworach z poprzedniego posta, masz super pomysły i genialnie wychodzi Ci ich realizacja! sama chciałabym takie prezenty dostać :P

    pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Super prace:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz cudne pomysły! Podziwiam! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobał mi się pomysł koperty filcowej chyba dlatego że jestem jego miłośniczką:)chyba muszę ci podkraść pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uściski dla pary młodej:) od właścicielki kiwowego naszyjnika:)
    Cudeńka stworzyłaś.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne prezenty i super pomysl mialas:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne! Ty to masz pomysły:)
    i świetna ta koperta, może opatentuje ja na prezent rocznicowy dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  9. koperta super ,a króliki cudne ślubne , brawo za pomysłowość :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fantastyczny pomysł:))))Brawo za kreatywność i wykonanie:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Koperta super pomysł:) zwłaszcza, że teraz w prezentach ślubnych "moda na koperty":) ta jest rzeczywiście oryginalna, a do tego piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, oj tak prawda, z tymi kopertami:)))
      co prawda w tej nie było tego o czym się myśli, ale można powiedzieć, że były wskazówki na odnalezienie niespodzianek:)

      Usuń
  12. Pomysl udany!!Krolisie wyszly cudnie,te wielkie poduchy,Love,to pomysl w dziesiatke!
    Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudowne LOVE:)))
    pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Wszyyystko! :)
    Byłabym baardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i pomysłowe,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne prezenty! Zwłaszcza te królisie - rozkoszne :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Króliki rewelacyjne. I jakie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne prezenciki!! Wspaniałe i dodatkowo zrobione własnoręcznie - tym bardziej są niesamowite! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne i pomysłowe ślubne prezenty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Młodzi musieli być zachwyceni :) Koperta bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej, jakie śliczności!!!
    Młodzi na pewno będą zachwyceni:)
    Wspaniałe rzeczy uszyłaś, jestem pełna podziwu dla Twojego talentu:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności stworzyłaś.Szczególnie koperta mi się spodobała.
    My mamy za miesiąc 25 rocznice :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się pomysł na napis love. Jest cudowny! Króliczki oczywiście tez przeurocze. Kocham króliczki bo jednego "dokarmiam" na moim balkonie. Mowie dokarmiam bo to bardzo niezależny gość i nie mogę powiedzieć, że "jest mój". Całuski

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo pomysłowy prezent, a ta koperta z filcu - strasznie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. taka to Sister moja kochana :) dziękujemy jeszcze raz za te wszystkie cudowności :) najlepsza siostra i świadkowa na świecie :) :* buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...