środa, sierpnia 15, 2012

Ślubne wytwory scrapowe

Dziś również będzie ślubnie. Para Młoda i Rodzice zostali już obdarowani więc mogę uchylić troszeczkę zdjęć z tego co udało mi się poczynić. Część z nich musiałam tworzyć w tajemnicy, trzeba było również zgromadzić sporo zdjęć. Na szczęście się udało:)
Nie będę Was męczyła dużą ilością zdjęć, dlatego pokażę troszkę a zainteresowanych szczegółami odsyłam na mój drugi scrapowy blog.
Jutro dodam trochę szyciowych niespodzianek:)))
Na początek karteczka z życzeniami ślubnymi dla Państwa Młodych



Jedną z niespodzianek ukrytych w pudłach był Album z młodości i narzeczenstwa



Stworzyłam również Album Ślubny




Księgę Gości do której można było napisać kilka słów dla Młodej Pary



oraz pudełko do Kartek, które Młodzi otrzymali od Gości


Młodzi poprosili mnie o stworzenie Albumów z ich młodości z podziękowaniami dla Rodziców




A na koniec jeszcze coś dla ucha, piosenka Państwa Młodych, stwierdziłam, że chcę ją mieć w swoich zasobach blogowych - dla zachowania muzycznych wspomnień z wesela:)


Pozdrawiam i zapraszam jutro
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

25 komentarzy:

  1. Śliczne albumy, będą piękną pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudeńka, a piosenka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemożliwie się napracowałaś, toż to megaprodukcja! Piękne wszystko, a te postarzone albumy to mistrzostwo! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszunię pracy było, nie będę ukrywała:)
      ale cieszę się, że udało mi się skończyć i zdążyłam z tym wszystkim do wesela:)

      Usuń
  4. Piękne to wszystko i kartki i albumy. Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i klimatyczne scrapowe robótki - podoba mi się szczególnie ten efekt postarzenia brzegów kartek w albumach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko na kartki to przepiękny prezent...Sama bym o takim marzyła:)
    pozdrawiam cieło i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Ja z ogromną przyjemnośicą będę do Ciebie zaglądać!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, i biegnę w odwiedzinki do Ciebie:)

      Usuń
  7. Ja właśnie poczyniłam scrapowe zakupy i będę czarować kartkę.Oczywiście nie wyjdzie mi to tak cudownie jak Tobie

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne!! och gdybym ja umiała tworzyc takie cuda...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to wszystko piękne:)))ja tak nie potrafię, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne scrapowe karteczki i albumy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjne. Pozdrawiam serdecznie Karolina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger