wtorek, 14 sierpnia 2012

Radości i wyróżnienia

jak widzicie nadrabiam zaległości postowe jak tylko mogę.
Pochwalę się dziś również wyróżnieniem jakie otrzymałam od Anny z bloga Koko Country


VERSATILE BLOGGER to nagroda dla Wszechstronnego Bloga.
Łał, dziękuję przeogromnie, jestem zaszczycona i zachęcona do dalszej pracy...
 
Dostałam też wyróżnienie za moje szyciowe wytwory:)


Dziękuję Małgosiu, 
a Was zachęcam do odwiedzin bloga Kwiaty z bibuły i nie tylko

Zaraz po powrocie z wakcji czekała na mnie na poczcie przesyłeczka z wygraną u Ewkiki, dziękuję za te cudeńka, obiecałam sobie, że w końcu spróbuję decoupage:)
Dziękuję Ewuniu...
wszystkie piękne wytwory znajdziecie tu Decoupage Ewy




Miałam też szczęście u Pani Motylkowej czyli Ani


W paczuszce był jeszcze woreczek, ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia, bo woreczek został niecnie wykorzystany podczas ślubu - młodzi zgromadzili tam swoje zebrane grosiki:)))
Mam nadzieję, że wydobędę zdjęcie również z nim...

I jeszcze jedno szczęście mnie dopadło, przepyszny piernik od Agnieszki z bloga Pierniczkowe wybryki


O piernikowych wytworach Agnieszki napiszę jeszcze w najbliższych postach:)))

Tyle szczęścia w wakacyjnym czasie, ach, dziękuję Wam dziewczyny:)))
Wiem, że czeka mnie jeszcze praca, bo obiecałam niektórym, że coś dla nich zrobię, więc daję sobie jeszcze chwilę relaksu i zabieram się do dalszej zabawy z papierami i materiałami:)))

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o 

14 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnień i wygranych:).
    Mam nadzieję, że przyda się wszystko!
    Swoją drogą piękne robisz zdjęcia, po prostu artystyczne!
    Odpoczywaj po imprezie i miłych dni Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przyda się, przyda, wszystko spożytkuję:)))
      dziękuję

      Usuń
  2. gratuluję wyróżnień, jestem przekonana, że zasłużyłaś :))
    a wygranych ociupinkę zazdroszczę ;D ale niech Ci służą wszystkie doskonale ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szcześciara :)

    A wyróżnienia jak najbardziej zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia i wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje :) wszystko śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnień, w pełni zasłużone:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie szczęście Ci dopisało...a wyróżnienia jak najbardziej zasłużone:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje serdeczne;) prezenty świetne;))) wyróznienia zasłuzone;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci serdecznie!Tyle nagród-chyba trochę zazdroszczę.Ale to miło jak się cieszysz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnień i wygranych :D Blog faktycznie wszechstronny więc i nagroda zasłużona :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodkości po powrocie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję kochana takich wspaniałości:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...