wtorek, sierpnia 14, 2012

Przywołać wspomnienia...

Witajcie, troszeczkę ostatnio nie pisałam za co przepraszam. Wszystko za sprawą siostrzanego ślubu, a że siostrę mam jedną więc szaleństwo przygotowań ogarnęło mnie całościowo. Dziś jeszcze dochodzę do siebie więc postanowiłam, że coś napiszę.
Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem deszcz, dlatego stwierdziłam, że dzisiaj przywołam wspomnienia z wakacyjnego wyjazdu nad morze. Było słonecznie, cieplutko i radośnie. 
Nie wiem czemu, ale niebo nad morzem wydaje mi się bardziej niebieskie...
Od razu jakoś tak ciepło robi się na sercu i duszy:)


 Na mnie takie widoki wpływają bardzo kojąco...



Jak to na plaży bywa, można znaleźć myszelki, patyczaki, piórka...


 Było też słodkie lenistwo...


Tysiące muszelek...


Kilka latających stworków...

Były też urokliwe zamki...


I chyba duchy?


 Były też dzieciaki, którym udało się coś wydobyć z morza...


Radości zwierzaków


Słoneczne tęcze...


Wydmowe roślinki


 Molowe spacerki


i Zachody Słońca...




Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

13 komentarzy:

  1. Dzięki za te cudne zdjęcia, u mnie też pada już drugi dzień i dobrze przenieść się chociaż na chwilę gdzieś gdzie jest cieplutko:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wspomnienia z wakacji , aż cieplej się zrobiło ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wspomnienia! Kojące klimaty! Od samego patrzenia robi się bardzo przyjemnie! Piękne zdjęcia! Gratulacje tak wspaniałego pobytu nad morzem! Uściski! aga

    OdpowiedzUsuń
  4. ale przepiękne zdjęcia. Cudo!
    Najważniejsze, że była dobra zabawa i odpoczynek.
    Gratulacje dla siostry :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miło popatrzeć na takie wspaniałe i klimatyczne zdjęcia w chłodny dzień, od razu lepiej robi się na duszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. W taki dzień jak dzisiaj u mnie na Południu Polski, za takie zdjecia serdecznie dziekuję. Rozświetliłaś nimi skrawek spedzoneg u ciebie czasu :* Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś 3 tygodnie temu siedziałam na plaży we Władysławowie i zastanawiałam się, jak to jest że mogę tam siedzieć i bez końca patrzeć na morze i nie nudzi mnie to w ogóle? Ale widzę, że nie jestem jedyna =)

    Niestety pogoda w całej Polsce chyba taka sama, deszcz, wiatr i chłód, ale na szczęście mamy zdjęcia, które pomagają w tych trudnych chwilach przypomnieć sobie to co dobre, miłe i przyjazne =)

    pozdrawiam ciepło
    Karola =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzę o morzu..... już za tydzień jedziemy na parę dni.... cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe wszystko...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne fotki! widać, że urlop się udał :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zdjęcia mogę oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger