piątek, 31 sierpnia 2012

Nostalgicznie, romantycznie i jakoś tak

Szczęśliwy, kto w twych oczu przegląda się niebie,
Szczęśliwy dwakroć, kto wzdycha do ciebie,
Lecz najszczęśliwszym tego ja ocenię,
Co swoim twoje obudził westchnienie.
Aleksander Fredro "Do L."


Troszkę romantycznie dziś zaczęłam i niech tak sobie pozostanie. Tak sobie wymarzyłam.
 A może ktoś z Was zgadnie cóż to za kwiat został uwieczniony na zdjęciu przez mojego mężusia.
Przyszła mi właśnie taka myśl - wśród tych którzy odgadną, wybiorę osobę dla której przygotuję małą niespodziankę:)
Jak świętować to świętować.
Mimo ciężkiego tygodnia pracy jakoś się dziś trzymam, a to już 3 z przodu się pojawiła. Oj tak, tak, jak ten czas szybko leci, za szybko, zdecydowanie.
I wiecie, dziś w pracy odkryłam, że koleżanka również urodziła się tego dnia.
Fajnie mieć tak jakby pokrewną duszę:)))
I jeszcze coś dla ucha


A dziś czeka Nas Pełnia:)))

Pozdrawiam
Agea

PS. malutka podpowiedź co kwiatków, zdjęcie makro, wszyscy je znacie i  kojarzą się z końcem lata i początkiem jesieni:)

w we wcześniejszym poście pisałam o
kobiecych przyjemnościach

39 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego Sister :) jutro oczywiście złożę osobiście życzonka :) do zobaczenia :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji pojawienia się 3 z przodu :):) a kwiatuszek nie wiem... może jaśmin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia wszystkich marzeń, tych dużych i tych maleńkich.
    Kwiatek wygląda na jakieś drzewko ale nie będę strzelać, niezależnie jaki to kwiat jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. pomyslnosci!!! ZDROWIA, romantycznych dni i miliona godzin wolno plynacego czasu!!!
    a propos kwiata? pierwsze co to pomyslalam: bez, ale o tej porze? czarny chyba
    pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin :* :)
    A zdjęcie i pierwsze zdania - idealny klimacik .
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. cyferka z przodu zmieniła się na 3... tylko pozazdrościć... mi też się niedługo zmieni, ale na zupełnie inną...ech
    wszystkiego najlepszego na dziś, na jutro, na każdy kolejny dzień
    gdyby nie fakt, że kończy się sierpień to powiedziałabym, że to piwonia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mała podpowiedź: zdjęcie jest dużym, dużym przybliżeniem, wyobraźcie sobie że takich kwiatków jest bardzo, bardzo dużo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj. Witaj wśród trzydziestek :))
    Obstawiam, że to jaśmin panieński :))
    Buźka
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbyś się urodziła dzień później ode mnie? Oczywiście nie mówię o latach, bo ja to mam liczbę już ponad półwieczną?
    Czyżbyś też miała inklinację do białych kwiatów? Niestety tych nie rozpoznaję.
    Życzę wszystkiego najlepszego dla Panienki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia Kochana!!! magiczna 3 z przodu to jest co upamiętniać i świętować;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomyślałam, że to lewkonia ale raczej nie ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie taka "3" straszna jak ją malują ;)) hehe ja już od dwóch lat takową posiadam i .... nie jest źle : kilka siwych włosów, zmarszczka na czole :P
    a tak w ogóle to SPEŁNIENIA MARZEŃ!
    Kwiatka nie znam ... chyba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, przeraziłaś mnie, ale mam nadzieję, że te siwe włosy i zmarszczki to jeszcze nie dziś:) hehe
      Dziękuje za życzonka

      Usuń
  13. Kochana wszystkiego najlepszego! zmiana kodu 3 z przodu jak to powiadają , radości , szczęścia i spełnienia marzeń :))))
    A kwiat to chyba wrzos lub wrzosiec ... ;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zdążyłam wcześniej zajrzeć i widzę, ze wszyscy już widzą, że to biały wrzos.
    Świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana i ja Ci życzę wszystkiego NAJ NAJ NAJ! Wszystkiego o czym marzysz!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze :) No tak, rzeczywiście może to być wrzos ale odmiana pełna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze zyczenia!!!!!!
    U mnie tez dzisiaj jakos tak "przemysleniowo" a co do kwiatu glowilam sie nad magnolią, jaśminem i wrzosem z racji ilosci kwiatkow na jednej galasce obstawiam wrzos :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby nie twoja podpowiedź że to zdjęcie makro miałabym kłopot bo żaden kwiat o takim wyglądzie nie kojarzył mi się z końcem lata. A tak myślę,że to biały wrzos tylko w ogromnym zbliżeniu. Czy dobrze myślę ?
    Pozdrawiam:) i wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego - życie zaczyna się po 30-tce :) Też obstawiam biały wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! Nieskończonych horyzontów kreatwyności!
    Jakże się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga! cieszę się, że w Polsce też tworzone są takie cuda. ;) Często czytuję blogi zagraniczne o podobnej tematyce. Dziękuję za motywację, którą uzyskuję po czytaniu Twojej stronki! :):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też niedawno zmieniłam 2 na 3 :) Wszystkiego dobrego i samych serdeczności. Jesli to bardzo duże zbliżenie to faktycznie moze być wrzos biały

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też w tym roku zamieniam dwójkę na trójkę, ale czekam z tym jeszcze do listopada:)
    Wszystkiego najlepszego! a na zdjęciu oczywiście wrzosy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem tak nostalgicznie i romantycznie też trzeba! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim candy dla obserwatorów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszytkiego Naj Naj Agea!!!
    A torcik miałaś bossssski!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Notka wnosi wiele świeżości do tematu. Gratuluje Twojej strony i liczę, że nadal będzie się rozwijać.
    My weblog - Zmarszczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...