poniedziałek, sierpnia 20, 2012

No to jeszcze raz wyniki candy

Pierwszy dzień w pracy sprawił, że po powrocie do domu i obiadku po prostu zasnęłam.
Nie wiem być może ten szaleńczy upał się do tego przyczynił, ale myślę że ilość informacji i przydzielonych zadań powaliła mnie na nogi. Na szczęście już się obudziłam i na początek zacznę troszkę łąkowo...


Moi Drodzy, dziś otrzymałam wiadomość od pewnej przemiłej osóbki, że prosi o przekazanie swojej nagrody w inne ręce. Rozumiem i tak też czynię:)))
Ponieważ I nagroda została już wysłana i mam nadzieję, że lada dzień dotrze, o tyle druga zwana nagrodą dodatkową czyli notesik

 powędruje tym razem do
Jeśli oczywiście będzie chciała go przyjąć:)))

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger