wtorek, 14 sierpnia 2012

Lawendowe wesele mojej siostry

11 sierpnia moja siostra i szwagier powiedzieli sobie TAK.
Przygotowania do wesela trochę trwały a to za sprawą wymyślonych przez nas niespodzianek i dekoracji.
Pogoda piątkowa trochę przerażała, od południa strasznie padało i było bardzo ponuro. Wieczorem całą rodzinką pojechaliśmy na salę i zaczęliśmy ją dekorować. A pomagała nie tylko rodzinka ale i goście, którzy przyjechali wcześniej.
Rąk do pomocy było dużo, nadmuchanych balonów wyszło więc sporawo. 
Całe wesele miało akcenty lawendowe. Ogólnie przeważała biel i fiolet.
Maminki przygotowywały lampiony wypełnione plażowym piaskiem, muszelkami i lawendą, panowie napełniali balony powietrzem i nosili słoiczki z wodą w których miały znaleźć się białe róże i lawenda.
Planowaliśmy również przywieszenie girlandy na zewnętrznym tarasie, ale niestety poranna, sobotnia pogoda nie sprzyjała dekorowaniu, więc z mężusiem w strugach deszczu zrobiliśmy już tylko skromne wejście do lokalu.
Na szczęście po południu pogoda postanowiła się poprawić, zaświeciło słoneczko, które utrzymało się aż do końca poprawin.

Oprócz małych bukiecików z różami i lawendą, były również pełne bukiety  zasuszonej lawendy położone na dwóch krateczkowych obrusikach, które zdążyłam jeszcze uszyć tuż przed wyjazdem z domu.


 Wcześniej zamówiliśmy małe upominki dla gości, które przygotowała 
dla Nas Agnieszka z bloga Pierniczkowe wybryki



Zrobiłam też  napis z imionami młodych zawieszony na tiulowej girlandzie...




Mamy koleżanki przygotowały również przemiłą niespodziankę...


Piękne wydarzenie, piękny dzień, który na pewno zapadnie Nam wszystkim w pamięci.
I wiecie co, fajnie jest tak wspólnie dekorować:)))

W następnym poście opowiem o prezentach niespodziankach, które udało mi się stworzyć dla Nowożeńców:)

Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o 

23 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego dla Młodej Pary :)
    Piękne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko obmyśliłaś i rewelacyjnie wykonałaś.
    Młodej Parze wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zaangażowana siostra jak Ty to musi być skarb :) zawsze chciałam mieć siostrę, ale jako siostra dwóch starszych braci nie mam się tak najgorzej ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy.Ja we wrześniu mam siostrzane wesele ale juz rozmyślam co i jak chociaż bardziej od strony kulinarnej bo czeka mnie wielkie pieczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chciałam coś upiec, ale zamówionych było już tyle słodkości... zrobiłam co prawda blok czekoladowy...ale jak się okazało w ogóle go nie wyłożone więc dziś go zajadam...

      Usuń
  5. Dekoracja cudna, szczególnie ta lawenda...Moja siostra też w tym roku brała ślub:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu, 11 sierpnia to także moja data ślubu :)
    Wszystkiego najlepszego dla Młodej Pary!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. To musiało być niesamowite - lawendowe przyjęcie weselne - marzenie! Jak w bajce :)!!
    Niech się Młodej Parze lawendowo wiedzie... sielsko i anielsko!! :) cudne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  8. To był na pewno piekny i wyjątkowy dzień:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszytko wygląda przecudnie :) Musiało być wspaniale :) już wyobrażam sobie delikatny zapach lawendy w tle całej uroczystości :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj cudnie musialo to wygladac i oryginalnie;)super pomysl,wszystkiego dobrego dla nowozencow:) ps.a fotki ponizej przeurocze z wyjazdu nad morze:)pozdrawiam cieplo;)a jesli mas ochote to zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności...aż się rozmarzyłam;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Lawendowe - musiało być piękne wesele i ślub - wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem krótko: cudownie:) I zapach lawendy już zawsze będzie im się kojarzył z tym pięknym dniem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne pomysły z ta lawendą ,dekoracje śliczne :)
    100 lat Młodej Parze :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać na zdjęciach, że było pięknie. I miło,że tak wiele osób zaangażowało się w pomoc. Było to na pewno miłe dla młodych, że tyle osób tak wiele dla nich robi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne dekoracje:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ma Twoja siostra skarb w Twojej osobie - piękne drobiazgi i cudownie romantyczne lawendowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć pokazałaś jedynie skrawki, widać, że się napracowałaś i było pięknie :) Pozazdrościć takiej siostry :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie udało mi się zrobić więcej zdjęć, to był szalony czas, może gdy spłyną zdjęcia od innych to jeszcze coś dodam:)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...