wtorek, 21 sierpnia 2012

Kobiece przyjemności

Czasami miło jest zrobić coś dla siebie. Happyholic zaproponowała na przykład aby sierpień był miesiącem kobiecości. Stwierdziłam, że skorzystam z tego wyzwania, choć pewnie nie wszystko co sobie założyłam uda się zrealizować akurat w sierpniu. Ale staram się.
Dziś więc będzie kobieco, zaglądając do Was w odwiedziny napotkałam Nimfvirti i tak mi się spodobał jej naszyjnik "Alice in Wonderland", że zapragnęłam go mieć, ale niestety chyba nie jest to możliwe. Więc Zainspirowałam się nim i korzystając z tego co mam w domku zrobiłam dla siebie coś troszeczkę podobnego. 
Niebieskości cały czas za mną chodzą:)





A skoro miesiąc kobiecości, to obiecałam sobie, że postaram się częściej odziewać w sukienki. 
Tą otrzymałam od mamy więc tym bardziej jest dla mnie wyjątkowa:)
 



Pozdrawiam i zabieram się do tworzenia obiecanych wytworów
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o 

31 komentarzy:

  1. Pięknie i kobieco.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dbasz o swoją kobiecość:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten naszyjnik i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jak tu u Ciebie romantycznie dzisiaj i prawdziwe cudeńka pokazujesz - piękna sukienka i naszyjniczek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna koronka tej sukienki. No i naszyjnik :)
    A ja tymczasem przez dwa ostatnie dni chodziłam w spódniczkach i stwierdzam że to idealny strój na lato ! Szkoda tylko , że w mojej szafie nadal jest ich zbyt mało...
    Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka przepiękna...masz rację że wyjątkowa...pomysł na wisior genialny !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kobiece "gadżety", naszyjnik wyszedł naprawdę ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. i naszyjnik i sukienka super kobiece :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny! podoba mi sie bardziej niż pierwowzór

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny sekretnik^^ też bardzo lubię niebieski a w tym zestawieniu pasuje idealnie.
    sukienka też jest rewelacyjna ;-) obie te rzeczy będą do siebie świetnie pasowały .
    po za tym chciałabym dodać,że robisz bardzo fajne makro zdjęcia już od dawna obserwuje ,ale zawsze jakoś się tak wstydziłam to napisać ;-D
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i kobiece! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z naszyjnikiem, czy bez sukieneczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku... ale cudowna sukienka!!!
    I świetny wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  14. och! sierpień miesiące kobiecości. jestem jak najbardziej na tak! naszyjnik wyszedł przepięknie a na sukienkę nie mogę się napatrzeć....
    chyba bym jej nie zdejmowała:)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie się prezentuje i ten motylek zaklęty w środku obłedny

    OdpowiedzUsuń
  16. To cudowny pomysł nie tylko na sierpień! A każda sukienka daje sto procent kobiecości! Twoja jest nieziemsko romantyczna dodatkowo! Uwielbiam takie smaczki! Wisiorek cudowny i nie dziwi mnie to, że trzymasz się niebieskiego koloru! To tak jakby zamknąć i niebo i wodę i piękne marzenia w jednym maleńkim sekretniku...Bardzo klimatycznie, nastrojowo!
    Pozdrawiam zatem niebiesko! aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka cudowna sukienka! Przekobieca, delikatna i taka romantyczna! Chyba musiałabym prać się razem z nią bo aż szkoda taką zdjąć ;)
    Masz świetnego bloga. Ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem (kuferek-z-marzeniami.blogspot.com) a więc i skakanie po blogach innych artystek, ale mogłabym przysiądz, że już kiedyś tu byłam...może parę miesięcy temu, nie mam pojęcia...ale to fajnie, że mnie ciągnie do takich blogów ;)
    Dołączam do obserwujących i czekam na nowości1
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo romantyczna sukienka :) dla samego patrzenia chociaż bo ja w sukienkach to tylko na wesela ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny wisior!
    Widzę, że na blogu dużo się dzieje , a ja mam w komentarzach ,mega zaległości. Pięknie u Ciebie: romantycznie, nostalgicznie, kobieco ...ach - odpoczęłam! Do znowu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna sukieneczka....a wisiorek uroczy po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie, być kobietą czasami nie jest łatwo. Piękny wisior. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Naszyjnik wyszedł Ci pięknie. Nad otrzymaną sukienką mogłabym się zachwycac godzinami. Cudna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności, cudowny naszyjnik!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne sukienka :) Ostatnio mierzyłam podobną, ale na moje nieszczęście okazała się za duża...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny naszyjnik. Sukienka cudna, cała z koronek.

    OdpowiedzUsuń
  26. ...pieknie tu u Ciebie !
    Zostane na dluzej-jesli pozwolisz !:))

    Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...