środa, lipca 11, 2012

Pasiasto mi w duszy

Ach te wakacje. Jestem w iście letnim nastroju, postanowiłam z tej okazji zmienić wnętrze swojego domku, jak na razie w ruch poszedł pasiasty materiał, z którego powstała mala podusia pod głowę. Przerobiłam również zasłonki kupione SH, były krótkie a było ich dużo, więc trochę cięć, zszywania i teraz mogę cieszyć się z tych o właściwej długości.




 A kiciuś jak zawsze całe popołudnie przesypia


 Wczoraj odwiedził nas znajomy, z tej okazji upiekłam na szybciutko małe czekoladowe co nieco, przepis kiedyś wstawiłam tu


 a po dzisiejszej (już przedostatniej) wizycie u dentysty przytargałam z łąki trochę zieleni...

 chociaż kwiatki i zioła na balkonie również cieszą oko, bo niektóre kolejny raz zakwitają, znaczy się chyba, że jest im dobrze...


Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o
mydełkach, świeczkach i napojach

27 komentarzy:

  1. Ależ morskie klimaciki:) Po prostu cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zasłony cudne!
    W ogóle ten kącik na zdjęciu wygląda tak ciepło i przytulnie, że można by patrzeć godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to wygodne miejsce, można by powiedzieć taki punkt dowodzenia:)

      Usuń
  3. Nastroju trwaj;) czego Ci zyczę, dekoracje świetne, iście letnie;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. I już się zrobiło wakacyjnie...czuć morski klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez bym się czuła jak to zioło na Twoim balkonie :)))
    Super zasłonki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie to wykombinowałaś:)
    wspaniały morski klimat wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje zasłonki tylko szkoda że tak mało zdjęć nam pokazałaś, podusie zresztą też. Twój kiciuś ma śliczne miejsce na drzemki. Pozdrawiam.

    m3moluchy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj jakoś nie miałam weny do robienia zdjęć, jak tylko mnie nawiedzi to jeszcze coś popstrykam:)))

      Usuń
  8. ojoj, wspaniale, jakże sympatycznie, kot cudny :-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. słodki w ciągu dnia, ale niestety w nocy to on tak grzecznie nie śpi:)

      Usuń
  10. Bardzo fajny klimat stworzyłaś, a ten kociak jest rozbrajający.

    OdpowiedzUsuń
  11. Morze przyjechało do Ciebie;) A ciasta tym razem nie zazdroszczę bo sama mam;) Kiciulo niezmiennie pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. twój kiciuś to raczej taki przez duże K. Jakie pokaźne pazurki nam tu zaprezentowała. Paski wygladaja bardzo letnio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobra robota. :)
    + masz pięknego kota.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie pięknie jak w kurorcie nad morzem ;) a kociak to już w ogóle jak z bajki wyciągnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia u Ciebie...A ten kociak...uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie w takim pasiastym stylu widzę pewne elementy swojej sypialni po małym remonciku, który zbliża się wielkimi krokami!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger