piątek, lipca 27, 2012

Oprócz błękitnego nieba...

Oprócz błękitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba...
na szczęście udało się z pogodą, niebo było błękitne, słoneczko świeciło, ptaki śpiewały...
jak dobrze uciec od tego miastowego zgiełku i zaszyć się gdzieś na plaży, zwłaszcza takiej troszkę wyludnionej - i jak dobrze, że takie jeszcze są:)


Tuż przed wyjazdem znalazłam w skrzyneczce list niespodziankę. 
Jej autorem była Monia z bloga Szuflandia malutkiej.
Czytam książki, ale wstyd się przyznać, nie miałam do tej pory żadnej zakładeczki. 
Aż tu nagle Monia, ot  tak po prostu wyscrapowała ją dla mnie.
I w sam raz wpasowała się w klimat mojego wyjazdu:)





 Dziękuję Monia, jeszcze raz:)

A teraz trochę plażowych wspomnień...










To na pewno nie ostatni nadmorski post:)
Pozdrawiam
Agea

a we wcześniejszym poście pisałam o

31 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, zazdroszczę tego wyjazdu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pozytywne te zdjęcia :) Ja jeszcze czekam na wyjazd, więc oglądam z nieukrywaną tęsknotą za wypoczynkiem :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ wspaniale, zazdroszczę z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam właśnie na urlop :) Jeszcze tydzień i tez będę się wylegiwać z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, piękne zdjęcia...zazdroszczę jak nie wiem co!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach morze :) U mnie też morze :) Zatęskniłam , nawet za słona wodą .

    OdpowiedzUsuń
  7. super! zazdroszczę takiego odpoczynku z książką w tle

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne zdjęcia! Cudownie, że pogoda dopisuje! Wszystko piękne...i słonecznik,i paluchi z czerwoniutkimi pazurkami, i parasol, zakładka, ach! Ściskam mocno! Wypoczywaj, czytaj, relaksuj się! aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że pogoda dopisała, sliczna zakładka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są Twoje nadmorskie zdjęcia! Zazdroszczę takiej cudownej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pogoda dopisała, świeciło słoneczko, oj świeciło:)

      Usuń
  11. Kocham morze, szczególnie Nasze:) tęsknię za nim ogromnie i niestety w tym roku nie zobaczę go, zdradzę go ale i tak Kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Ja też zaprogramowana jestem na regenerację tylko nad naszym morzem.....A w tym roku zostaje mi oglądanie widoczków:(.
    Zakładka świetna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, kochane morze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ci zazdroszę!!! I tych pięknych widoków, i tego plażowania, ale również pięknego prezentu!:) Super! Szkoda, ze ja w tym roku nie będę tak wypoczywać:( pozostaje mi plażowanie na trawce za domkiem nad basenem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też fajnie, trawka, basen...no no

      Usuń
  15. Błogie lenistwo...uwielbiam:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, było błogie, nic nie robienie...

      Usuń
  16. jak pięknie ! ah uwielbiam lato i letnie zdjęcia :) bardzo ładna zakładka :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna zakładka.
    Oj miło musiałaś spędzić czas bo zdjęcia wspaniale oddają klimat lata i odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  18. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOj jak cudnie:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Baaardzo przyjemne zdjęcia :)
    Ja teeż chcę wakacjeeeeeeee!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia... chciałoby się spakować i wyjechać... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie nic więcej człowiekowi nie trzeba.
    Piasek, woda, książka ...i oczywiście zakładka.Czasem potrzebne jest błogie lenistwo.
    Dziękuję Ci za inspiracje i prezencik.
    Jak miło jest wywołać uśmiech na czyjejś twarzy.
    Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rety, ale tu u Cibie przytulnie ...
    Chyb sie tu na dłużej zadomowie :) Zdjęcia sprawiają, że chce mi się wyjechać na wakacje. Szczególnie w taką pogode jak teraz. Urocze zdjecia, nostalgiczne, jej mam wrażenie jakby były z innego świata. A może mój jest tylko taki zagoniony i dlatego chciałabym się choć na chwilę położyć na piasku i wyciągnąć nogi (nie dosłownie) :)
    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności :) Ach i pytanie - czy takie podusie szyjesz może na zamówienie? Marynarskie wzory i paski - ojjj, utonęłam :)

    Pozdrawiam ciepło,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia- podziwiam i odrobinkę zazdraszczam plażowania :D

    OdpowiedzUsuń
  25. słodkie lenistwo :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa...

Copyright © 2016 Agea Happiness-Moje Pasje , Blogger